Skip to main content

Wat worden de kosten als ik aan mijn huidige mobiele abonnement een Iphone 12 pro wil toevoegen, en kan dit?

Euhm... wat heeft u nu voor abonnement? Indien u een toestel via KPN heeft, dan moet dat eerst afbetaald worden. Vervolgens word uw abonnement omgezet naar een sim-only abonnement. Vanuit een sim-only abonnement kun je volgens mij zonder verdere kosten een nieuw abonnement met toestel afsluiten.

Maar let op: hier gaat wel ff wat tijd overheen voordat da allemaal geregeld is. Met een beetje geluk red je het nog voor de kerst ... om het zomaar eens te zeggen...


@wa689568 Welkom op het forum! Het is inderdaad zoals Nick aangeeft afhankelijk van de huidige samenstelling van jouw abonnement. Ben je daar nog verder meegekomen? Ik loop dat anders graag nog even voor je na! Zou je dan jouw profiel kunnen aanvullen en mij hier een seintje kunnen geven als dat is gebeurd? 


@wa689568 Goedemorgen! Ik heb even geen bericht meer van je voorbij zien komen. Is het allemaal een beetje gelukt? Mochten er zaken nog niet duidelijk zijn laat het dan weten! 


Reageer