Skip to main content

Haaii, 

 

ik heb hier het zelfde probleem kan sinds gisteren niet meer bellen of gebeld worden, vanuit beide kanten gaat die gelijk naar voicemail al horen we hier ook niets van… verder doet alles het prima kwa internet en geluid. Alleen bellen niet…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Carliani, welkom! Wat rot, dit! Excuses voor onze late reactie. Heb je de boel inmiddels aan de praat? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Zie je ook een bepaalde melding in je scherm? Werkt je mobiele internet wel of maak je verbinding met de wifi? 


Helaas tot in heden nog steeds niet verholpen, mijn WiFi en internet doen het prima. Kan alleen op geen mogelijke manier bellen, via whatsapp en normaal niet. 


Ik zie inderdaad dat je wel gewoon kunt internetten, heel vreemd. Heb je je toestel al eens uit en weer aan gezet? Welke melding krijg je als je probeert te bellen? Je gaat direct naar voicemail? Heb je dit bij alle nummers of alleen bij één betreffend nummer? Als iemand jou belt, krijgt deze ook direct de voicemail? Gaat dit ook om één beller of meerdere bellers?


ik heb mijn telefoon aan en uit gezet, simkaart voorzichtig schoon gemaakt. Maar het probleem blijft zich voor doen, als ik probeer te bellen hoor ik hem niet overgaan als hun opnemen ga ik gelijk door naar voicemail. Die ik overigens ook niet hoor. Andersom precies het zelfde de telefoon gaat over zodra ik opneem krijg ik weervoicemail. 


Hoe weet je dat je de voicemail krijgt als je die niet hoort? Kan het zo zijn dat er iets mis is met de microfoon? Lukt het bijvoorbeeld wel als je oortjes in doet? Het is me nog niet helemaal duidelijk of je dit hebt als je naar elk willekeurig nummer belt of dat het echt om één bepaald nummer gaat. 


Hoi Carliani en Marcia, ik heb hetzelfde probleem volgens mij. Ik word gebeld maar de verbinding gaat meteen naar voicemail volgens mijn bellers. Whatsapp en internet doen het gewoon. Mijn huisgenote kan zonder probleem met mij bellen. De gebruikelijke oplossingen (opstarten enz) al geprobeerd. Denk aan overbelast netwerk oid?

 


Ha @Benno64, welkom! Supervreemd dit.. Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Kan je daarnaast eens proberen om eens ##002# te bellen en ook eens #21 te proberen? Daar haal je eventuele doorschakelingen mee weg. Ik ben trouwens benieuwd of dit bij jou ook iets doet, @Carliani. Begrijp ik goed dat jij wel zelf kunt bellen maar niet gebeld kunt worden?


Dank

Marcia_

ik heb je aanwijzingen opgevolgd en ik ben met succes gebeld. Aan het metertje te zien heb ik niet in het hele huis voldoende bereik. Opgelost dus.


Heel goed! Fijn dat je het nog even liet weten 🙂.