Skip to main content

Ik kan dus niet meer bellen en gebeld worden, via de chat geprobeerd eruit te komen maar daar kwamen ze niet verder dan we sturen een nieuwe sim kaart. Toch maar naar de winkel gereden en kreeg te horen dat ik nog een oude Telfort kaart had maar na het wisselen met een kpn kaart zou het probleem zijn opgelost.

Ook dat werkte niet maar misschien als ik een uur of zo later de gsm opnieuw zou opstarten dat hij het dan weer zou doen…………..Niet dus.  De medewerkster van de winkel belde met ?   Daar werd gezegd dat dit een bekend probleem is met de oude Telfort simkaartjes maar ik zou (beloofd) vanmiddag om 15:00 weer kunnen bellen………. Niet dus    Helaas kunnen we u niet verder helpen maar succes….

Vanavond dan maar met de gsm van mijn man (zelfde toestel en met Telfort kaartje) de klantenservice gebeld, vervelend allemaal ja het is bekend maar we gaan een oplossing zoeken , kunnen we u morgen op dit nummer terug bellen ???????   Tuurlijk probeer het maar…  kan niet bellen/ gebeld worden ;-)

Als dit al langere tijd bekend is waarom wordt er dan niks aangedaan, wanneer wordt dit opgelost of ben ik sneller weer aan het bellen bij een andere provider ?

 

Ojee @Belletjes, niet zo handig dit :slight_frown:

Bij een heel klein percentage van de klanten gaat er inderdaad iets niet goed, en achter de schermen zijn ze heel druk bezig om dit opgelost te krijgen. Daar heb jij nu weinig aan natuurlijk, dus ik kijk graag even met je mee hoe we dit voor jou individueel opgelost kunnen krijgen.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, het ‘oude’ simkaartnummer én het nieuwe simkaartnummer in het opmerkingenveld noteren.


Gedaan en hoop toch echt vandaag weer te kunnen bellen , zie reden opmerkingen profiel.

 


Dat snap ik heel goed. Zou je nog wel het nieuwe simkaartnummer willen toevoegen, die mis ik nog. Hoor straks van je, dan ga ik kijken of die kan activeren voor je.


De nieuwe simkaart is er in de winkel ingezet en tot 2 x toe gecontroleerd  het ligt dus niet aan de kaart want alles staat bij jullie in het systeem als werkend…….kaart nummer is toegevoegd als eerste regel bij de opmerkingen.

Ik hoop dat ik vandaag nog kan gaan bellen !

 


Ha @Belletjes, ik zie dat onze technische dienst er naar gaat kijken. Dit kan een paar werkdagen duren, maar betekent ook dat ik op dit moment weinig anders voor je kan betekenen. Werkt de simkaart wel in een ander toestel trouwens? Is dat al gecheckt? 


Tja een paar dagen als je heel de dag paraat moet zijn ivm  ziekte kan een hele hoop ellende veroorzaken.

Blijft een vreemd iets dat het wisselen van telfort naar kpn zo ontzetten moeilijk moet zijn en als ik dit forum lees ben ik helaas niet de enige….  Ook in een ander toestel dezelfde ellende

Dat wordt vanavond eens rustig kijken naar een andere provider voor de hele boel hier.  Jammer !

Â