Skip to main content

Net als een aantal anderen hier kan ik sinds een week o.i.d niet bellen en niet gebeld worden. Ik krijg alleen de melding ‘’dit nummer is niet in gebruik’’. Ik heb in een aantal van de andere topics hier over gereageerd maar daar helaas geen reactie op gehad dus ik probeer het maar even zo, ik hoop dat er toch snel wat aan gedaan kan worden.

Dag allen! Welkom en bedankt voor jullie berichten. Ik begrijp dat jullie allemaal hetzelfde probleem ervaren: niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden. Jullie zijn ook allemaal oud-Telfort klanten en de problemen zijn gekomen ongeveer een week na de update. Bij een deel van jullie is dit opgelost, maar bij anderen nog niet begrijp ik. @Een zeer ontevreden klant en @JoJo1234 ervaren jullie momenteel nog steeds problemen? Zo ja, zouden jullie dan je forumprofiel willen aanvullen met het 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Het mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?



 @Denise_ helaas heb ik dit probleem ook, sinds een aantal dagen kan ik niet bellen of gebeld worden, een tijdje na/sinds de simkaart update... Ik heb de gegevens in mijn profiel net aangevuld. Kan ik er vanuit gaan dat hier wat mee gebeurt en het probleem wordt opgelost of moet ik verder actie ondernemen? Dit is niet te doen zo.

 

*Admin: bericht samengevoegd met eigen topic


@Alex_P Ik heb het zelfde probleem, en aan de andere topics en berichten in de verschillende fora te zien vele anderen ook... Gebeurde na de update van de sim kaart, die volgens een melding gewoon goed gegaan was. 

Heb opnieuw opgestart, de sim er in en eruit etc maar niets werkt. Kan niet bellen en niet gebeld worden, altijd het bericht ‘’nummer niet in gebruik’’

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 

*Admin: topic samengevoegd met lopend eigen topic
 


Ah, duidelijk, geen dank hoor! Fijn dat je weer mobiel bereikbaar bent en dit terugkoppelt: dank je wel!

Hallo, ik heb helaas hetzelfde probleem, ik kwam ook van Telfort maar bij mij is het helaas nog niet verholpen en kan al dagen niet bellen of gebeld worden… Enig idee?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Vincent90, dat klinkt alsof de update voor de simkaart niet goed is gegaan. 😞 Excuses voor het ongemak. Ik wil je aanraden om een vervangende simkaart aan te vragen. Of als het kan, ga langs de winkel, dan krijg je meteen een werkende simkaart mee. 


ik ben helemaal klaar met KPN na de update kan ik alleen nog bellen zonder nummerweergave, heel fijn geregeld weer bij Telfort nooit never dit soort shit gehad, bedankt ook voor de snelle service, echt geweldig


Hoi @Henneke57 . Wat jammer dat dit gebeurt. Kun je jouw profiel aanvullen dan kijk ik of ik een oplossing voor jou heb.