Skip to main content

Ik probeer de hele week mijn abonnement met een nieuwe telefoon te verlengen, maar helaas kan ik de bestelling niet afronden. In onze straatnaam zit een streepje op de e en dit geeft een foutmelding in het systeem in combinatie met de BKR toets. Hierdoor wordt de bestelling niet afgerond. Meerdere malen gebeld en in de chat gezeten (die de helft van de tijd het niet goed doet). Uiteindelijk hebben ze mij op een whitelist gezet en moest ik een dag wachten en dan zou het goed gaan. Maar je verwacht het al en helaas niets geholpen.

Dit is behoorlijk irritant en ik zal toch niet de enige zijn met dit probleem?  KPN hoe kan dit opgelost worden en hoe hebben anderen dit opgelost?

Zojuist weer contact gehad en moet ik morgen maar weer bellen en hopen dat er iemand een oplossing heeft.

Anders toch maar eens verder kijken naar bedrijven die wel een rare teken in de straatnaam aan kunnen of toch maar verhuizen naar een straat zonder rare tekens in de naam :-) 

Hallo @Bjorn123456789 ,

Lukt het vandaag al? 

Anders misschien even langslopen bij een KPN-winkel. Dan regelen ze het daar wel voor je. 


Nee lukt nog steeds niet en dit is echt waardeloos! Waarom zou ik helemaal naar een winkel moeten gaan. Daar zitten ze in dezelfde systemen te klooien en krijgen ze dezelfde afwijzing. Het is toch heel simpel een bestelling invoeren en deze doorzetten. Laat iemand op een extra knop drukken en dit regelen. Of laat iemand een bestelling invoeren en dit verder afhandelen, zodat het goed komt. Ik kan nu elke dag gaan bellen en elke keer wordt ik weer het bos ingestuurd. Ik ben al jarenlang klant en ik probeer de hele week om m’n abonnement te verlengen is toch niet normaal! Dat KPN het niet goed voor elkaar heeft kan ik niets aan doen!


Dat is inderdaad wel een flauw probleem, @Bjorn123456789 dat je verlenging om zo'n kleine reden afketst. Heb je inmiddels wel een oplossing gevonden? 


Flauw is wel een understatement!! Het is gewoon te belachelijk voor woorden. Ondertussen maar besteld en een groot deel meteen betaald en dan kan het natuurlijk wel. Vervolgens krijg je een mail bedankt voor uw bestelling en uw telefoon is gereserveerd…. en dan blijft het weer stil….. week later nog niets…. Weer contact gehad en KPN kan niet eens aangeven wanneer ze verwachten dat de telefoon wordt uitgeleverd. Elk respecterend bedrijf kan aangeven wanneer het product geleverd wordt of wanneer de verwacht levering is.... maar helaas KPN niet. Bij KPN moeten een paar managers maar eens geen bonus ontvangen, want dit is echt allemaal slecht geregeld.


Reageer