Skip to main content

Op 29-11-2019 kreeg ik een nieuwe telefoon . De medewerker van de kpn winkel adviseerde mij een kidsbundel zodat ik eventueel mb van mijn vrouw kon lenen, ook kpn aansluiting. Nu blijkt dat ik in italie geen bereik heb om te internetten en te bellen naar wie dan ook. Dit heeft de medewerker niet gezegd bij aankoop. Foutje van hem aangezien ik regelmatig in het buitenland zit. Terug naar de winkel na de afgelopen periode in italieĀ  waar de medewerker zei dat ik een contract had voor 2 jaar tot 29-11-2021. Dit contract kan niet gewijzigd worden. EchterĀ  de kpn informeerdeĀ mij onvolledig bij contractafsluiting. dus vandaag bellen naar klantenservice.

Sara, van klantenservice, geeft uiteindelijk aan dat inderdaad het contract niet verbroken kan worden maar dat ik een bundel voor italie kan kopen. op kpn.com. Zoek daar vergrootglas en meldt italie. Zo gezegd zo gedaan. Echter niks te vinden voor een onbenul als ik. OpĀ basis van de bundelgegevens zou ik dienen te sms en naar 1266. Ik kom niet verder en verzoek om een nieuw contract waarmee ik wel kan bellen in het buitenland.