Skip to main content

onderstaand bericht ontvangen in de brievenbus  van de vereniging waar ik (bestuurs)lid van ben. Ra, ra hoe kan dit? Gaat wel erg ver als privé aansluitingen zonder toestemming vermengd worden met verenigingscontacten. Het lijkt me dat daarmee de privacyregels overtreden worden. Graag per omgaande het bestand waar dit uit voortkomt schonen. Het is in ieder geval geen aanbeveling richting derden maar wel een waarschuwing.

 

Met vriendelijke groet,

LV

 


13219 43355292;5552 BGí ó;C
…... ….club
De heer …………………...
…………………………………...
…………………………………….
illtltililil,llttl,tttl,,ttl,ltllt,t,th
Beste meneer …………………., 21mei2O21
Mef KPN EEN MKB Mobiel kunt u altijd en overal onbezorgd mobiel zaken doen. Ons mobiele netwerk is door
Ookla@ erkend als het'Snelste Mobiele Netwerk'van Nederland. Daï blijkï uit de onafhankelijke krachïmefing
- ,oor de laatste 2 kwarialeÀ van ZOZO=n omdat u al zatetilt ínternet Ui; ons hebt, krijgt u e*ira voordeel. - -
Devoordeten van KPN EEN MKB Mobiel
Kies uit verschillende abonnementen en deel auiomatisch GB's en belminuten met collega's binnen hetzelfde
abonnement Met KPN EEN MKB Mobiel hebt u alle abonnementen op 1 factuur en kunt u eenvoudig het
aantal gebruikers opschalen of verlagen. Wel zo makkelijk!
. 2x zoveel - uw mobiele internet-, bel- en smsbundel worden gratis verdubbeld
. 5% korting - op uw totale abonnementskosten. Elke maand weer
. Veilig online - gratis F-Secure licenties
. Toestelvervangservice - binnen { uurweer bereikbaar
Direct aanvragen of meer inÍormalie?
Ga naar kpn.com/mkbmobiel of
scan de

Hoi @LouisVKWD . Welkom op het forum.

Ik snap het niet helemaal. Er komt een mail binnen in de mailbox van jouw vereniging? En die was voor jou bedoeld? Alle info is welkom.


Nee, het betrof een fysieke kaart in de brievenbus van een vereniging (dus elders) en aan mij gericht. Lijkt me redelijk opmerkelijk. Je kunt zeggen een foutje maar ik vind het verontrustend dat blijkbaar privé gegevens (adres e.d,) gecombineerd worden met gevevens van bv. de Kvk.


NB. scannen van bedoelde kaart, kopiëren en plakken leidt tot een wat rommelig 1e bericht vandaar waarschijnlijk de verwarring en de vraag of het een mailbericht betreft, niet dus.


@LouisVKWD . Dat is merkwaardig en zou helemaal niet mogelijk moeten zijn zo lang jij geen adresgegevens van de vereniging in jouw eigen kpn omgeving hebt staan. Wij kunnen verder nergens bij. Mogen we ook niet.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als dat gebeurd is?


Done

 

Mvg, Lv


Voor een betere afdruk van bedoeld bericht dien ik te beschikken over een mailadres alsdan kan ik de reclamefolder/kaart voor zakelijk gebruik etc. als bijlage toevoegen.


@LouisVKWD : ik stuur je even een privéberichtje. Kun je daar op reageren?