Hoe krijg ik reacties te zien? Moet ik dan weer helemaal naar dit tranendal gaan? Man man man.
Nu u in Mexico bent:
Mobiele data en data roaming UIT.
Automatische mobiele netwerkselectie UIT en met de hand alle Mexicaanse netwerken proberen.
Proberen te wisselen 5G/4G/3G/2G.
Zodra contact met KPN, sms dan BESCHERMING AAN naar 1266, om peperduur buiten de bundel niet-EU dataverkeer te voorkomen.
Na ontvangst van bevestigings-sms vanaf 1200/KPN mobiele data en data roaming AAN zetten.
Bestel zonodig een KPN bellen/sms/data bundel voor het juiste land (Mexico).
In APN instellingen IPv6 eens uitzetten?
Mobile Country Code is 204 ?
Mobile Network Code is 08 ?
KPN Klantenservice is te bellen op +31612001200 en zit ook op Facebook en X.
Hoi @Rpjk
Je kunt bij geen enkele provider meer een e-mail sturen, da's heel normaal tegenwoordig.
Je kunt wel het klachtenformulier invullen indien je dit wenst
Of de opties die @Pieter van Ieperen je hierboven gegeven heeft.
Zal even de links hier plaatsen dan hoef je het alleen maar aan te klikken:
Hier kun je via facebook of X je wensen of klachten kenbaar maken.
Aan je nickname kunnen ze niet zien wie je bent dus als je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer invult in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken
Providers vinden dat normaal, maar daar denkt de burger toch anders over.
Providers vinden dat normaal, maar daar denkt de burger toch anders over.
Die burger gaat er vanzelf aan wennen.
Nee die burger vertrekt naar een provider die wel bereikbaar is.
Bedankt maar heb hier geen drol aan. Nog steeds geen werkend telefoon nummer en nog geen contact door kpn opgenomen. Slechtste keus ook om over te stappen. BLIJF BIJ ZIGGO EN VODAFONE!!
Bedankt maar heb hier geen drol aan. Nog steeds geen werkend telefoon nummer en nog geen contact door kpn opgenomen. Slechtste keus ook om over te stappen. BLIJF BIJ ZIGGO EN VODAFONE!!
Ik ben juist blij weg te zijn bij het veel te dure Ziggo en Vodafone. Als je de hoofdprijs wilt betalen vooral bij Ziggo en Vodafone blijven!
En ook Ziggo en Vodafone kun je niet mailen. Dus het beste advies is een chat te starten zoals @KeesYagi al aangeeft.
Hoi @Rpjk . Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk frustrerend is. Hier op de community helpen klanten elkaar dus dit is niet de ingang voor een oplossing voor jouw problemen. Ben je nog steeds in het buitenland? Gebruik dan de links die @huistijger heeft gegeven. Je kunt via facebook of x één op één contact krijgen met een medewerker.
Als je terug in Nederland bent kun je ook een terugbelafspraak met ons maken:
Contact en klantenservice | KPN
@Gertjan Woudenberg : Kees linkt naar een topic waarin wordt uitgelegd dat chatten geen optie is. Dat heeft dus niet zo veel zin.