Skip to main content

Een paar maanden geleden een overgestapt voor een mobiel abonnement bij KPN. Telefonisch alles afgesproken, maar deze afspraken zijn niet goed nagekomen. Zo zouden wij de administratiekosten terugkrijgen en ik kwam in aanmerking voor de korting op mijn abonnement. Beiden afspraken zijn niet nagekomen zag ik op mijn facturen. 
Ik wilde hier opheldering over en dat kon alleen door telefonisch contact op te nemen met KPN. Voor dit telefoongesprek is 30 euro in rekening gebracht. Dit lijkt me de omgekeerde wereld. Ik heb spijt dat ik ben overgestapt naar KPN. Op deze manier zit ik met nog meer kosten. Heel jammer en niet nodig lijkt me. 

@Legpuzzel Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat de situatie anders is gelopen dan afgesproken. Ik controleer graag voor je wat ik hierover kan vinden. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Overigens is het telefoonnummer van onze klantenservice 0800-0402, een gratis nummer dus. Kan het zijn dat je op Google "klantenservice KPN" hebt ingetypt en daar een 0900 nummer tegengekomen bent? Dit nummer is in beheer van mensen die hier een slaatje uit willen slaan, zij doen dit bij veel klantenservice nummers. Voor de volgende keer zou ik dus willen adviseren 0800-0402 te bellen.Â