Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Ik ben op een ongewenste wijze behandeld door een medewerker in 1 van uw winkels. Hij heeft aangezwengeld op een blokkade binnen provider KPN in zijn ogen handelde ik fout door steeds opnieuw aanvragen in te dienen. Ik heb KPN al meerdere keren uitgelegd dit te maken heeft met een systeemfout binnen KPN. Verlenging werd juist teruggedraaid door de mediamarkt omdat het toestel defect was. Men moet dan ook het telefoonabonnement stoppen. maar. Toch blijven de toestelkredieten op mijn naam staan. Uiteindelijk door het aanleveren van de bewijzen was de zaak opgelost. Maar helaas heeft de medewerker in de winkel de stappen genomen en de voorbereiding genomen om mij binnen KPN te blokkeren. Zowel binnen KPN winkels en Via externe partijen in zijn woorden KPN Breed. Ik vind het niet eerlijk en rechtvaardig dat als er fouten gemaakt worden door Systemen. ik als klant de volledige schuld op mij krijg en ik hier consequenties in krijg dat ik geen klant kan worden. Ik vind dat KPN meer moet inzetten op zaken oplossen en als dit niet kan misschien ontbinden en onder een nieuw klantnummer verder te gaan. Alles heb ik aangedragen maar werd als klant niet gehoord. Ik moest maar bewijzen en bewijzen en niets was genoeg voor KPN. Uiteindelijk heeft de Klachtenafdeling mij gelijk gegeven en is het administratief verwerkt en opgelost. Ik was voor het bezoek aan de KPN winkel in Deventer een tevreden en blije klant. Nu ben ik een geschokte klant en een gefrustreerde/boze klant. Maar ook een  verdrietige en teleurgestelde klant. Ik  voel mij in de steek gelaten en aan de kant gezet terwijl ik mij van geen kwaad bewust ben en altijd in overleg ben gegaan met KPN. en  met volledige toestemming van KPN heb gehandeld.

 

Was ik 13 juni 2022 niet in de winkel geweest was dit niet gebeurt en had ik dit probleem er niet bij gekregen., meneer heeft in eerste instantie zelfstandig gehandeld door zelf het besluit te nemen dat de samenwerking moet stoppen. Hij heeft ook lijnen uitgezet naar collega’s van hem en met afdeling Legal gesproken. Hij heeft de medewerkers van afdelingen overtuigt dat de klantrelatie moet stoppen.  Had ik deze man niet getroffen waren er geen lijntjes uitgezet en was dit niet gebeurt. Ik vind het zeer ernstig dat er zomaar beslissingen worden genomen en ik als klant nu niet gezien wordt. Ik heb het idee dat mijn verhaal en wat ik vind er niet meer tot doet en dat ik niet serieus genomen wordt in wat er gebeurt is.

 

Deze klacht dien ik in tegen de medewerker in de winkel van Deventer.  Tegen de medewerkers die mee zijn gegaan in het besluit van de winkel. Zonder ons verhaal te hebben gehoord.

 

 

 

 

ik zou graag zien dat mijn naam volledig wordt gezuiverd en dat ik in de toekomst gewoon klant kan zijn en blijven binnen KPN. en via externe dealers KPN kan aansluiten.

Ook wil ik KPN laten zien doordat er onder een nieuw klantnummer een abonnement staat die goed is bevallen. dat het aan het oude klantnummer lag, dit zorgt voor vertrouwen. maar ook dat medewerkers mij keuzes respecteren en mij de ruimte geven om zaken uit te leggen of dat ik daarbij geholpen wordt. Ik heb naar mijn mening uw medewerkers gerespecteerd en hun handelen. Ben het alleen niet eens dat het niet bij een mening is gebleven maar ik nu definitief geblokkeerd ben. ik vind dat dit ongedaan gemaakt zou moeten worden.

 

Ik was in de periode 2016 tot juli 2020 een zeer tevreden klant van KPN

Tussen periode juli tot oktober 2020 was ik niet helemaal tevreden vanaf dit moment heb ik klantnummer gekregen waar de problemen nu nog mee zijn. Zoals op bepaalde toestellen verminderd bereik of gewoon geen bereik. Terwijl andere simkaarten het wel doen.

 

Oktober 2020 tot mei 2021 tevreden klant ivm omruilen IPhone 11 pro max naar Samsung S20+

 

Toen wilde ik verlengen en ging het weer mis. 28 mei 2021 tot heden ontevreden over de service en over de afhandeling van mijn klacht maar ook zeer ontevreden over hoe ik behandeld ben door de medewerker in de KPN winkel in Deventer Overijssel. Ik wordt in mijn regio sowieso al slecht behandeld door de KPN winkels de medewerkers zijn erg Star in mijn regio en erg moeilijk. Terwijl als ik een dagje weg ga ik totaal geen ongewenste houding ervaar van KPN medewerkers ze zijn in onze regio gewoon star en niet rechtvaardig. Deze man komt ook uit onze regio en herkende mij vanuit de winkel in Enschede. Daarom heeft hij deze beslissing genomen ik voel mijzelfs gediscrimineerd ik werd aangesproken op het feit dat ik spanning ervaarde in mijn gezicht en zweet en had een rood gezicht ja logisch nadat iemand een besluit maakt om je klantrelatie te beëindigen zonder dat je dit wilt.

 

Uiteindelijk is mijn doel een tevreden KPN klant zijn met een nieuw klantnummer zodat ik het vertrouwen kan terugverdienen bij KPN en in de toekomst gewoon van alle mogelijkheden van KPN gebruik kan maken. Ik ben van goede wil en sta open voor onderhandeling.

Dit forum is voor gebruikers om elkaar adviezen te geven en een moderator kan meekijken en eventueel iets de juiste kant op sturen of beantwoorden. 
Het lijkt me dan ook een stuk verstandiger om de klachten formulier op de website van KPN in te vullen.


Zie ook:

 

 


https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm
 

link om je klacht in kwijt te kunnen


omdat de klachtenafhandeling erg slecht is. heb ik het op webcare gezet


Als je al voorbij de klachten afdeling bent geweest verwacht ik niet dat ze hier iets voor je kunnen doen. Maar niet geschoten is altijd mis.

Je zou eventueel nog langs een KPN XL winkel kunnen gaan. Hier zitten ook mensen die klachten en ingewikkelde cases behandelen. “Service Experts” is hun functie.