Ik sta op het punt om na jaren klant te zijn geweest al mijn abonnementen bij KPN op te zeggen.
Als sinds eind mei is er een probleem met de mobiele internetverbinding. Na eerst mijn telefoon te hebben doorgelicht, gaf de klantenservice van KPN toe dat er een algemeen netwerkprobleem is met bepaalde (overigens gewoon functionerende) toestellen, waardoor ik ofwel geen ofwel heel gebrekkig internet heb op mijn telefoon. Bij een tweede klacht hoorde ik dat KPN bezig was alle gedupeerde klanten te bellen, en 3 maanden abonnement terug te betalen. Helaas gaan daar nu alweer weken overheen, zonder verbetering en zonder het beloofde telefoontje.
Daar komt nog bij dat ik tijdens iedere reis buiten de EU onverklaarbare kosten op mijn rekening zie. Gesprekskosten voor telefoontjes die ik niet heb opgenomen bijvoorbeeld, en mobiel internet terwijl roaming continue UIT heeft gestaan. Dit heet volgens mij gewoon fraude, en de klantenservice beloofde ook dit terug te betalen. Helaas vooralsnog zonder de daad bij het woord te voegen.
Wat een minachting voor de klant. Ik geef KPN nog een week om deze chaos op te lossen en mij schadeloos te stellen. Daarna gaat de stekker er definitief uit.