Skip to main content

Helaas meerdere malen telefonisch contact met KPN gehad. 

2 mobiele abonnementen en een pakket met internet en tv op hetzelfde adres. Helaas is de korting van het mobiele abbonement sinds april niet verwerkt op beide facturen. Hier is heel vaak over gebeld en deze week tot twee keer toe een half uur in de wacht gestaan om op een antwoord te wachten en toen werd de verbinding verbroken. Uiteindelijk heb ik een medewerker gesproken na weer het verhaal uitgelegd te hebben.... En nu willen jullie het teveel betaalde geld niet terug betalen. Zo ga je niet met klanten om neem ik aan ? 

Ik verwacht een reactie, en wacht nog steeds op een terug bel verzoek. Het is namelijk nog niet netjes opgelost op deze manier. 


*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Cherrr, welkom op het forum!

Mijn excuses voor de late reactie; door drukte kan ik nu pas op jouw topic reageren.

Ben je inmiddels al teruggebeld of is er inmiddels al wat geregeld? Ik kan me namelijk voorstellen dat je hier ontzettend moedeloos van wordt. :disappointed_relieved: Mocht je nog niets zijn opgeschoten, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik vanuit hier met de situatie meekijken.


@Cherrr Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Het is inmiddels in de KPN winkel opgelost afgelopen zaterdag. 

Ik hoop dat het met de volgende factuur goed gaat. Zo niet moeten wij weer een ritje maken.... bedankt voor je reactie Jose.


Hey @Cherrr, wat fijn dat ze je in de winkel geholpen hebben. Ik ga er vanuit dat het nu dan is opgelost. Is dat niet het geval, dan kun je dat altijd hier laten weten of als je dat fijner vindt nog eens naar de winkel gaan. Fijne dag vandaag! :relaxed:


Reageer