Skip to main content

Mijn korting is eraf gehouden omdat ik schijnbaar me nieuwe adres niet heb doorgegeven. Maar dat heb ik gedaan ik ben verhuisd van (...) naar (...)  

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hoi @Petra van loon

Welkom op het Forum van KPN. Niet fijn dat je KPN Compleet/Hussel korting is vervallen na je verhuizing. Om in aanmerking te komen voor de KPN Compleet/Hussel voordelen, is het van belang dat je aansluitingen op hetzelfde adres staan geregistreerd. Als het goed is, heb je per mail/sms bericht gehad toen je korting verviel, omdat de adressen niet meer gelijk waren. Via MijnKPN kan je dan de adressen controleren en waar nodig aanpassen, en zo nodig je opnieuw aanmelden voor de voordelen.  

Mocht je er niet uitkomen, vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, laat het dan gerust weten. In dat geval wil ik je ook vragen om je gegevens in te vullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Alvast bedankt. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Reageer