Skip to main content

Begin deze maand heb ik de resterende kosten van mijn toestel afbetaald en deze betaling is goed gegaan. 

Het maandbedrag van mijn abonnement is echter nog niet aangepast. Wanneer kan ik verwachten dat dit gebeurt? Er staat ook niets in de mails.

Welkom op het forum @demizmr. Als jij jouw toestel hebt afbetaald, dan gaat het maandbedrag uiteraard naar beneden. Als je jouw profiel invult, kijk ik het voor je na.


Welkom op het forum @demizmr. Als jij jouw toestel hebt afbetaald, dan gaat het maandbedrag uiteraard naar beneden. Als je jouw profiel invult, kijk ik het voor je na.

Hi Jeroen, ik heb mijn profiel aangepast. Dank voor het kijken!


Hoi,

mijn abonnement loopt vandaag af, ik wacht even op de Iphone 14 in september. In de tussentijd zou mijn maandbedrag dan een stuk lager moeten worden omdat de iphone 11 die ik nu heb is afbetaald. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die aanpassing van het maandbedrag goed verloopt? 
bedankt alvast 


Hoi,

mijn abonnement loopt vandaag af, ik wacht even op de Iphone 14 in september. In de tussentijd zou mijn maandbedrag dan een stuk lager moeten worden omdat de iphone 11 die ik nu heb is afbetaald. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die aanpassing van het maandbedrag goed verloopt? 
bedankt alvast 

Hallo @Anoukwauthle gewoon de eerstvolgende factuur in de gaten houden.

 


Hallo @Anoukwauthle, dat gaat automatisch. Na de looptijd van jouw toestelkrediet komt het maandelijkse bedrag voor jouw toestel te vervallen. Je betaalt enkel nog het abonnementsgeld.