Skip to main content

Ik zie op mijn factuur dat ik kosten heb voor een download. Ik kan nergens vinden wat die download is waar ik precies voor moet betalen. Op mijn factuur zie ik alleen een code. Weet iemand misschien hoe ik erachter kom waarvoor ik eigenlijk betaal?

Hi @Moon 123! Welkom op ons KPN Forum. Het betreft waarschijnlijk aankopen die gedaan zijn in de Apple store, ITunes of Google Play store. Wij mogen niet zien wat de aankopen zijn geweest en krijgen een code door. Je kunt navragen welke aankopen je gedaan hebt bij de genoemde sites. Succes!:thumbsup:


Als ik naar mijn aankopen ga in de AppStore dan heb ik helemaal geen aankopen gedaan op die datum. Dat is toch raar?


Ja, dat is raar! Kan het zijn dat meer mensen gebruik maken van jouw (Google?) account? Als je je provider gekoppeld hebt aan betaaloptie, dan kan het zijn dat dit per ongelijk is gebeurd? 
Vooralsnog wil ik je aanraden om contact op te nemen met een van de sites. Ik kan, naast je factuur inzien, niets betekenen in deze kwestie :disappointed_relieved:


Reageer