Skip to main content
Sorry voor slecht Dutch, ik gebruik google translate. Mijn nederlandse vriend heeft een kpn-nummer, maar internationale kosten van brexit betekent dat ik hem niet meer kan bellen. Wat is het nummer om te e-mailen voor kpn-nummers, zodat ik kan blijven sms'en?
Bedankt vrienden!

@Amaad Shah

Dan moet je hem vragen wat zijn mobiele nummer is (om te kunnen SMS-en) of zijn emailadres is.

 

Ik heb gehoord dat engelse telefoonmaatschappijen dankzij Brexit niet meer aan de richtlijnen van de Europese Unie hoeven te voldoen. En dat betekent dat de kosten voor internationaal bellen, voor britse telefoongebruikers (zowel voor een mobiel verbinding als via de vaste lijn), (fors) hoger zijn geworden.


Goedemorgen @Amaad Shah, een KPN telefoonnummer heeft niet een e-mailadres. Een e-mailadres wordt door iemand zelf aangemaakt door iemand. 
Sms-en doe je tussen mobiele nummers onderling, daar is geen e-mailadres voor nodig. 


Heb je wel eens gedacht aan bellen via whatsapp of via een VoIP provider.

Onze dochter woont in Zuid-Afrika en belt haar Nederlandse vrienden via ons CheapConnect abonnement tegen lokaal tarief (€0,0238 voor vaste lijn en €0,05 voor mobiel) m.b.v. een VoIP cliënt op haar laptop.