Skip to main content

Tijdens een verblijf op Bonaire heb ik bundel aangeschaft voor € 29.99 voor 2000MB. Nu zie ik alsnog een extra bedra staan van € 35.43 voor extra verbruikskosten. Bij het opraken van de bundel zou er een melding moeten komen welke ik niet heb gehad en als de bundel op zou zijn zou ik geen internet verbinding moeten krijgen. Dit hebben drie van mijn gezinsleden ervaren. Bij eentje zelf € 30 voor 4 MB verbruik.

Gaarne jullie ractie.

Welkom hier, @ErwinB07, bedankt voor je berichtje. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Als ik jouw bericht zo lees, lijkt het verbruik plaats te hebben gevonden voor de aanschaf van jouw bundel. Maar dat kijk ik graag even na. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.