Skip to main content

Geachte medewerker, 

Drie weken geleden heb ik gebeld met KPN om spotify duo te laten activeren op mijn mobiel abonnement. 

Spotify duo was niet mogelijk werd me verteld. 

Vervolgens ben ik naar spotify.com gegaan om daar alsnog duo aan te zetten. 

 

Nu verschijnt ineens spotify family op de factuur van mijn vader. 

 

Wat is dit voor grap??? 

 

 

Mvg,

Ruben

Contractnamen staan verkeerd, bundels ten onrechte op verkeerde facturen gezet, geboortedatum een eeuw afwijkend. Mijn hemel. Het niveau van de klantenservice is bedroevend. 

Ook nog 40 minuten in de wacht gestaan. Zelfs nog gevraagd of ik kon teruggebeld worden indien om wat voor reden dan ook de verbinding zou verbreken. “ja zal ik doen”………… NIET DUS. 

OM GEK VAN TE WORDEN!!!!!!!!!!!


Welkom op ons Forum @rhjlammers. Ik begrijp dat er van alles misgaat met betrekking tot Spotify. Je hebt ook al contact gehad met de klantenservice, maar bent ook daar niet goed geholpen begrijp ik. We zijn nu een aantal dagen verder. Is het ondertussen al opgelost?

Zo niet, vul dan jouw forumprofiel aan met jouw/het betreffende 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kijk ik met je mee. 


Zelfs nog gevraagd of ik kon teruggebeld worden indien om wat voor reden dan ook de verbinding zou verbreken.

Waarom heb je dat dan gevraagd, heb je soms een dergelijke ervaring?


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je. 


Reageer