Skip to main content

Goedenavond,

Wij hebben nu thuis een kpn abonnement met Alles-in-een Standaard voor € 73,85 per maand. De vaste telefoon kan er wat ons wel uit en we willen graag ook de mobiele telefoons overzetten naar KPN en dan alles in één abonnement kan dat ook? Het gaat om drie mobiele telefoons. Kunnen we dan ook een grote mobiele bundel voor de drie telefoons?

Met vriendelijke groet,

Marten

Welkom op ons Forum @Marten Boerema. Er is heel wat mogelijk gelukkig. 

Misschien heb je ondertussen via een andere weg al contact gehad en is het allemaal geregeld. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de korte klap om alsnog even te bellen met mijn collega's via 0800 0402. Dan kan dit allemaal in 1 keer geregeld worden, mocht je dat graag willen. Via deze weg is dat niet zo handig namelijk. 

Als je wil kan ik je maandag ook terug laten bellen door een collega van mij. Laat in dat geval even jouw postcode en huisnummer met je 06-nummer achter in je forumprofiel. Dan hoef je zelf niet in de wacht te staan (het is namelijk behoorlijk druk de laatste tijd). Als je dat gedaan hebt, stuur hier dan weer even een berichtje! 

  


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je. 


Reageer