Skip to main content

Hoi, 

Gisteren heeft de kpn app een update gehad. 

Ik kan nu niet meer in het overzicht verbruik mb en belminuten. Ik kan nu ook geen mb meer delen. 

Ik heb een Huawei, app is opnieuw gedownloaded en de tel is ook al opnieuw opgestart. 

Bij het openen van de app (overzicht) zie je even het scherm, vervolgens word het scherm wit en daar blijft het bij. Ik kan wel in de andere menus. 

@moderator ik zou graag mijn profiel naam willen veranderen.. Ik kan dat blijkbaar niet, er ging wat mis 😁

 

Grt

 

 

Allereerst wil ik je nog van harte welkom heten op ons forum! 

Erg lastig dat je een wit scherm krijgt en geen MB's kunt delen. Er waren een aantal opstart issues die verholpen moeten zijn. Kun je ondertussen ook weer bij het overzicht komen? Stuur me anders eens een prinstscreen, dan zet ik het intern door naar de ontwikkelaars.

Voor wat betreft je profielnaam, die is op zich wel leuk bedacht :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar als je een andere wil, geef dan vooral een suggestie van wat je in gedachten hebt zodat ik de mogelijkheden kan bekijken.


Goededag, 

 

Bij mij is het probleem nog niet verholpen. Ik heb de huawei P20. Wanneer ik de kpn app open zie je even het scherm met de tabbladen 'mobiel en thuis' , vervolgens wordt het scherm wit en daar blijft het bij.. Ik kan wel in de andere menus. Maar ik kan mijn data niet inzien of delen.

U mag mijn profielnaam wel veranderen in Toby78. 

 

Mvg


Jammer dat je nog steeds niet bij het overzicht kunt komen. Ik heb het intern doorgezet en zodra ik een reactie terug krijg laat ik het je weten. In de reguliere: MijnKPN zou het nog wel mogelijk moeten zijn om bij je gegevens te komen en MB's te delen.

Bij deze heb ik overigens gelijk je profielnaam aangepast :wink:


Oei, helemaal vergeten Toby78. Zou je ook nog je 06-nummer onder je profiel willen invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik die er nog achteraan sturen voor het geval ze iets meer informatie nodig zijn of contact met je willen opnemen. 


Geen zorg!

KPN haar factureringssysteem werkt uitstekend dus betalen is geen probleem en zul je! (Elk jaar meer om de vroeger beroemde kwaliteit te waarborgen en verhogen)

 

Ja ja KPN je bent een lachtertje aan het worden.

 

Maar gelukkig is een overstap snel gemaakt.


Reageer