Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben zaterdag bij een KPN winkel geweest om een te proberen een KPN 2017 Budget om te zetten naar een Kids SIM only abonnement.

Volgens de KPN medewerker kan dit echter niet! vanwege lange wachttijden ben ik maar niet in discussie gegaan en om dochterlief toch wat eigen data te gunnen heb ik nu een duurder Hussel 2 GB en onbeperkt bellen abonnement afgesloten.

Graag zou ik willen weten waarom dit niet kan!

Groetjes, Rob

@Hegert66 Allereerst welkom op ons Forum! Ik begrijp nog niet zo goed waarom mijn collega aangaf dat het niet mogelijk is. De Kids Sim is bedoeld voor kinderen. Aangezien jij hem wilt aanschaffen voor je dochter, zie ik geen probleem. Zit jouw eigen abonnement ook bij KPN, want de Kids Sim kan alleen in combinatie met minimaal één ander mobiel abonnement van ons.  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even met je meekijken.


Bedankt voor de reactie Lisa. 
ik heb de gegevens ingevuld zoals je vroeg. 
We hebben 4 mobiele abonnementen bij kpn en het gaat om het nummer wat eindigt op “350”.

Bedankt alvast


@Hegert66 Bedankt voor het invullen van je gegevens en excuses voor de late reactie. Ik kijk meteen even met je mee. 


@Hegert66 Ik heb je zojuist proberen te bellen (anoniem). Ik weet nu waarom het niet mogelijk is om een abonnement te verlengen naar een Kids Sim. 

Een Kids Sim kan alleen aangevraagd worden als ‘Nieuw’ abonnement. We kunnen onze oude propositie abonnement niet verlengen naar een Kids Sim. Het enige wat we kunnen doen is het volgende. 
Dit abonnement annuleren én opzeggen, vervolgens de Kids Sim bestellen. Het voordeel is dat de Kids Sim €9,50 kost en dus goedkoper is. Het nadeel is dat je het nummer kwijtraakt en een nieuw nummer van ons krijgt. Wij kunnen het nummer helaas niet overdragen naar de nieuwe aansluiting. 

Aangezien je twee weken annuleringstermijn hebt hoor ik graag of ik de annulering kan doorzetten, in dat geval neem ik even telefonisch contact met je op. 


Goedenavond,

een ander nummer is geen optie. 
ik neem mijn verlies en blijf het vreemd vinden dat dit niet kan…

bedankt, Rob


@Hegert66 Dat is helemaal goed natuurlijk. Ik kan me de teleurstelling/verontwaardiging voorstellen. Helaas is het systeem nou eenmaal zo ingericht. 
Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je me te vinden. Fijn weekend verder!


Reageer