Hi en welkom in onze community @Nick van den Heuvel.
Ik deel wat informatie vanuit onze kant, zodat ik zeker weet dat je op de hoogte bent van onze werkwijze.
Als je dat nog niet gedaan hebt, bel dan met onze klantenservice op 0800-0402 (gratis). Via die weg kunnen onze collega's een ticket voor je aanmaken. Op die manier weet onze technische dienst dat 't ook bij jou speelt. Zo gauw er meer bekend is, wordt je op de hoogte gesteld. Daarnaast kan er vanuit het ticket ook naar compensatie gekeken worden zo gauw het opgelost is.
Ik denk dat het feit dat mensen over een collectieve ingebrekestelling beginnen, al een teken aan de wand is @Alexandra van KPN. Die rooskleurige verhaaltjes zijn voor de meeste klanten allang een gepasseerd station.
Voor mijn duidelijkheid en dat van sommige meelezers, speelt dit probleem alleen bij kpn of ook bij andere aanbieders ?
Zover ik weet is dit enkel bij KPN. Er zijn klanten die bijvoorbeeld naar Odido zijn overgestapt en daar was het probleem direct mee opgelost.
@Alexandra van KPN
Mijn klacht is al ongeveer een maand bij kpn bekend, ik heb al vanaf mei/juni problemen.
De maat is vol.
Ik krijg niemand te spreken die met een oplossing of vergoeding komt.
Mijn juridisch adviseur heeft dus geadviseerd om een ingebrekestelling te versturen waarmee ik binnen 1 tot 2 weken (redelijk termijn) geholpen zou moeten worden.
De vraag hierboven is voornamelijk van toepassing op het collectief, tegen een concern als KPN sta je namelijk nogal machteloos.
maar aangezien ik weinig respons krijg stuur ik de ingebrekestelling toch als individu.
heeft u een fysiek adres waar dit naartoe kan worden verstuurd? Of kan dit ook via de mail?
Groeten
Nick van den Heuvel
Hoi @Nick van den Heuvel
Ik snap heel goed dat voor jouw, en zeker ook voor andere gedupeerdere de maat nu wel vol is.
Als mede klant heb ik ongelofelijk veel bewondering voor de mede klanten, die al maanden braaf zitten te wachten op een oplossing en compensatie.
De moderatoren zijn niets meer dan een LP geworden die steeds hetzelfde afspelen (lees: zeggen), en dat is voor de meeste getroffen mede klanten allang een gepasseerd station.
Je kunt zeker je brief met ingebrekestelling naar KPN sturen, ik zou dat dan wel aangetekend doen, zodat je ook een handtekening krijgt zodra deze is bezorgd bij KPN.
Je krijgt dan ook een track en trace code mee vanaf het PostNL punt, zodat je jouw opgestuurde brief kunt volgen.
Het adres van KPN is:
Koninklijke KPN N.V.
Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam
KPN heeft geen mailadres waar je jouw ingebrekestelling naar toe kunt mailen.