Skip to main content

Modem keurig teruggestuurd. En wat denk je? Krijg een mail dat ze hem niet retour ontvangen hebben. Dus gaat KPN het abonnement niet stopzetten. Als het goed werkte was het prima maar het is niet stabiel en moest iedere dag opnieuw opgestart worden. Ik heb nu 4G onbeperkt van T-Mobile als backup. Op Kpn kan ik niet vertrouwen. De vaste lijn is al 10 jaar één groot drama. Daar gaan ze toch geen nieuwe voor neerleggen. En glasvezel komt er ook nooit door de corruptie van de voormalige Gemeente Molenwaard. Maar weer gaan bellen met KPN. Dat heb ik inmiddels al dagen gedaan dus kan nog wel een keer. 

Ik neem aan dat je het verzendbewijs naar het gratis Antwoordnummer (KPN retouren) hebt bewaard?


Hey @b12345, welkom op het KPN forum. Goed dat je het hier meldt. Apparatuur heb je in bruikleen van ons, na opzegging van je abonnement zien we deze graag weer terug. Je geeft aan dat je het modem al hebt teruggestuurd. Bij het PostNL punt ontvang je hiervan een verzendbewijs. Deze heb je nog bewaard, hoop ik? Dan is er niks aan de hand. 

Zou je mij de mail die je hebt ontvangen ook willen sturen? Ik heb je een privébericht gestuurd met het mailadres, hoor graag van je :) 


Reageer