Skip to main content

Beste heer/ mevrouw,

 

Onlangs heb ik een extra kids abonnement afgesloten, tot op heden kan ik nog steeds geen mb's delen onderling. Tevens wordt de korting nog steeds niet verrekend, ondanks eerder telefonisch contact. Graag hoor ik wanneer dit wel geregeld wordt.

 

Het bereik in 's Gravenmoer is nog steeds erg slecht, zelfs buiten is het zoeken naar bereik. Wanneer wordt dit opgelost?

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Heeft u dit al ingevuld?


Hoi Jeroen, bedankt voor je reactie. Hebben we ingevuld, maar krijgen constant een fout melding. 


Hallo Perry, 

Wat jammer dat de Husselvoordelen nog niet geactiveerd zijn. Wat voor foutmelding krijg je precies bij het aanmelden? 

Ten aanzien van het bereik dat je ervaart zou ik dit verder moeten uitzoeken. Sinds wanneer ervaar je dit, was er eerder wel goed bereik? Heb je je toestel(len) al eens herstart? 

Kun je voor wat betreft beide zaken je (naam- en adres)gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij de 06-nummer(s) en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Alvast bedankt. 


Beste Heine, hier heb ik telefonisch al eerder contact over gehad met jullie, tot op heden geen oplossing.

Het bereik is al zeer lange tijd erg slecht, telefoon vervangen, simkaart vervangen. Helaas geen resultaat en ook andere ervaren dit in onze woning/wijk.

Ik zal het forumformulier invullen. 

Gr Perry


Spijtig dat telefonisch contact nog niet tot de oplossing heeft geleid. Je gaf aan dat je een foutmelding kreeg bij het aanmelden. Wat voor foutmelding is dat precies? 

Ik zie dat je een deel van je Forumprofiel hebt ingevuld, bedankt daarvoor. Zou je zoals ik je in mijn eerdere reactie vroeg de 06-nummer(s) en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Alvast bedankt. 

Ten aanzien van het bereik: kan je een indicatie geven wat voor jou zeer lange tijd is? Daarvoor was het dus wel goed of beter? Wat is er veranderd? Speelt het als je binnen bent, of ook als je buiten staat? 


Beste Heine, ik heb de gegevens toegevoegd. De storing geeft altijd wegens "technische storing"

Het bereik is al minstens 1jr of zelfs langer erg slecht qua mobiel bereik. 

Gr Perry


Bedankt, Perry. De betreffende mobiele aansluiting heb ik toegevoegd aan je KPN Hussel, de Husselkorting is daarmee geactiveerd en je kan vanaf nu MB's delen met deze aansluiting. 

Wat betreft het bereik heb ik een melding doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het onderzoeken en nemen binnen 5-10 werkdagen telefonisch contact met je op. 


Reageer