Skip to main content

Ik keek net op mijn factuur en zie dat ik 73.50 betaal terwijl wanneer ik de telefoon bestelde er 66 euro stond. Ik ging ff op de kpn site kijken naar de abonnementen en zie dat de KPN mobiel en internet korting nooit is toegepast terwijl ik dit zeker wel heb aangevinkt. Ik kom hier ook nog in aanmerking voor en in de mail die ik heb ontvangen toen ik mijn telefoon bestelde staat ook 66 euro maandelijks. Dit leek mij apart dus ging ik naar mijn oude abonnementen ook kijken. Hiervoor heb ik een iphone 11 pro gehad en zelfs daar heb ik teveel betaald. Mijn korting is hierbij dus nooit toegepast. Mijn vraag dan wat nu? Ik heb in bijna 3 jaar tijd maandelijks 7,50 euro extra betaald en ik weet wel zeker dat ik dat geld terug wil. Natuurlijk heb ik wel KPN internet thuis voor de duidelijkheid.

Goedemiddag @Muhammed Ali, welkom op het KPN Forum! Voor het krijgen van de korting moet je een internetabonnement met een mobiel abonnement combineren. Zo te horen doe je dat. 

In dat geval kan je jezelf aanmelden voor de Husselkorting. Het is je eigen verantwoordelijkheid om te controleren of je facturen overeenkomen met wat afgesproken is. Het is dan ook niet mogelijk om na drie jaar nog aanspraak te doen op een correctie van je facturen.Â