Skip to main content

ik bestel abo en word toegewezen,maar het pinapparaat van koerier weigert,ik kan dus niet betalen en koerier neemt bestelling mee terug.

ik moet opnieuw bestellen maar dan word ik geweigerd

klantenservice weet het ook niet maar weigert verdere hulp en adres van directie om klacht in te dienen.

als je dan naar alle negatieve berichten op internet kijkt dan heeft kpn een hoop te verbergen, klantenservice deugt nog steeds niet

wat kan ik nog doen

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hi @mark1158 ,
Welkom op het forum. Je geeft aan dat je je bestelling niet opnieuw kan plaatsen, dit kan meerdere oorzaken hebben. Ik wil graag met je mee kijken naar wat er aan de hand kan zijn. 
Verder geeft de klantenservice geen adresgegevens van de directie omdat dat niet de afdeling is waar je een klacht in kunt dienen. Dit hoort namelijk bij ‘afdeling klachten’ of zoals je nu doet kun je een berichtje plaatsen op ‘het forum’. In dit geval heb ik inderdaad wel iets te verbergen :nerd:  namelijk je gegevens ivm privacy:speak_no_evil: . zou je daarom je profiel aan kunnen vullen zodat ik die veilig kan bekijken?


Denise,

De profiel is aangemaakt, ik blijf het nog steeds raar vinden en heb het idee dat veel meer niet klopt

De klantenservice blijft naar een legaal excuus zoeken om de actie te rechtvaardigen.

Ik stuur mijn email altijd via*********, gaat via mijn werk dus is veilig

U kunt mij ook eenmalig bellen ************

Ik heb echt de aansluiting nodig voor mijn werk, ik verschillende redenen gehoord en toch klopt het niet, als kpn iets annuleert dan laten ze niet een koerier begin van de avond komen met ondeugelijk apparatuur om daarna te zeggen dat het geannuleerd is.

En toen zou ik geannuleerd hebben, op internet staan een hoop verhalen hoe kpn te werk gaat, is wel jammer hoor.

Ik hoor het wel

 

R.h.groenert

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Wat ik aan informatie zie staan is dat de verdere orders afgewezen worden op basis van het toestel, eigenlijk de kosten daar van. Wat ik daar mee bedoel is dat er een ILT toets gedaan is. Dat deze aangeeft dat je geen lening mag afsluiten die hoger is dan 250 euro op het toestel. Het restbedrag van het toestel zal je dan in een keer moeten betalen. Dit kan meerdere oorzaken hebben zoals:
-  Openstaande rekening bij andere providers (preventel )
-  Negatieve BKR registratie 
-  Meerdere orders incl. toestel op een naam 
​​​​​​​In de loggingen zie ik staan dat de eerste order ook geannuleerd is op basis van bovengenoemde ILT. Je hebt de orderbevestiging ontvangen door een foutje van ons. De koerier voer nog een extra ‘acceptatie check' uit. Het kan zijn dat het pinapparaat daarom de dienst geweigerd heeft (maar goed ik was er natuurlijk niet bij ). 

Omdat er meerdere orders geplaatst waren worden nieuwe bestellingen afgewezen. Ik heb contact gehad met een administratieve afdeling die op verzoek deze bescherming er tijdelijk af kan halen(dit is namelijk om fraude tegen te gaan). Vanaf heden heb je 5 dagen de tijd om een nieuwe bestelling te plaatsen. Als je dit inclusief toestel wilt doen zal dit OF een toestel onder de 250 euro moeten zijn OF kun je krediet afsluiten tot 250 euro en zal je de rest in een betaling moeten doen.


Denise,ik had zo,n antwoord wel verwacht

Er is een totale check gedaan, en was akkoord, datum en tijd afgesproken.

Zelfs op de dag van bezorging krijg ik een mail van kpn met de precieze tijd.

Koerier komt,pinapparaat weigert.

Hoe kan ik dan afgewezen zijn, jullie verhaal klopt niet.

Ik heb geen bkr registratie,heb 1 abo op mijn naam bij een ander provider, ik heb geen betaal achterstand.

Het klopt gewoon niet,  als ik een eerdere datum had afgesproken, en dan.

Als de pinapparaat wel had gewerkt,en dan

Kpn kan gewoon zeggen, bij ons werkt een hoop niet goed en onze klantenservice deugt niet gezien die honderden klachten op internet en op tv.

Is echt jammer hoor dat zo een grote bedrijf zo kan blunderen.

 

Ik geef het op,jullie draaien er om heen

 

R.h.groenert


@mark1158 Helaas komen de mooie verhalen minder vaak naar voren:slight_frown: . Ga bij jezelf maar eens tellen hoe vaak jij gebeld hebt naar een provider om een compliment te geven. Niks anders dan enkel en alleen een compliment. 

En hoe vaak heb je gebeld toen er iets aan de hand was? Met een vraag, een probleem, een klacht, vervolgvraag want oeps, nog even een ding vergeten te vragen? 

Als ik naar mezelf kijk heb ik nog gebeld voor een compliment. Mijn diensten werken dus dat is prima, dan neem ik geen contact op. Ik geeft wel complimenten als ik goed geholpen ben of een duidelijk antwoord heb gekregen. Toch is het compliment dan niet de hoofdzaak van mijn belletje. :zipper_mouth:

Helaas worden je orders afgewezen door een van de drie eerder genoemde punten. Je kunt dus geen krediet boven de 250 euro bij ons verkrijgen. Ik hoop dat dit antwoord in ieder geval verduidelijking geeft ondanks dat het geen leuk antwoord is.


Dat het pinapparaat weigerde, dat word gezien als dat je niet kan betalen of een fraudeur bent. Dus sta je nu op de zwarte lijst en willen ze niks mee met je te maken hebben. Daar komt het op neer, vermoed ik.


@Nick83 wat je zegt klopt niet volledig. Als het pin apparaat de dienst weigert bestempelen wij mensen niet meteen als fraudeur oid. Het pin apparaat kan geweigerd hebben door de ‘klantacceptatie check’ bij de koerier op de volgende punten: Openstaande rekening bij andere providers (preventel ), Negatieve BKR registratie of  Meerdere orders incl. toestel op een naam. 
Wat wel klopt is dat als je al bekend staat als ‘BKR geregistreerd, openstaande rekeningen of bij preventel’ verschaffen wij geen krediet boven 250 euro (Niet alleen wij trouwens maar ook andere Nederlandse providers). 

Als een betaling niet voltooid kan worden doordat de pinpas bv kapot is of als er geen saldo is (bv bij betaling van deel van toestel ) kan er na annulering wel opnieuw besteld worden.