Skip to main content

Ik heb al gebeld via 0800-0402, medewerker gesproken. kon mij niet helpen, was heel slecht te verstaan en slecht geluid. Advies was dan via de chat te proberen. Ene Remko via de chat, blijft hangen en geeft geen antwoord op de vragen, heeft 25 minuten geduurd, dus ook nu niet geholpen. Vandaar dat ik het nu via de mail, e.mail  proberen wil. Of moet het toch maar op de ouwerwetse manier, via de post ?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb al gebeld via 0800-0402, medewerker gesproken. kon mij niet helpen, was heel slecht te verstaan en slecht geluid. Advies was dan via de chat te proberen. Ene Remko via de chat, blijft hangen en geeft geen antwoord op de vragen, heeft 25 minuten geduurd, dus ook nu niet geholpen. Vandaar dat ik het nu via de mail, e.mail  proberen wil. Of moet het toch maar op de ouwerwetse manier, via de post ?

Ik ga nu tevens een klacht indienen bij de KPN. vind hun bereikbaarheid heel slecht en hun administratie is ook niet te bereiken en je wordt niet geholpen, met de vraag die je stelt. Kost mij heel veel tijd nu, en kom geen stap verder. Misschien toch maar naar de KPN Winkel , hier in Leeuwarden ?


Ik ga nu tevens een klacht indienen bij de KPN. vind hun bereikbaarheid heel slecht en hun administratie is ook niet te bereiken en je wordt niet geholpen, met de vraag die je stelt. Kost mij heel veel tijd nu, en kom geen stap verder. Misschien toch maar naar de KPN Winkel , hier in Leeuwarden ?

Hoi @Willem LWD. 

Je hebt hier helemaal geen vraag gesteld, dus dan wordt het helpen wel bijzonder moeilijk…

Stel je vraag hier en we proberen je te helpen.


Hoi @Willem LWD. Dank voor je berichtje op ons Forum. Het kan inderdaad kloppen dat wij de laatste tijd wat lastiger te bereiken zijn. Het is op alle kanalen erg druk. Ook op het Forum kan het wat langer duren voordat je reactie van ons krijgt. Excuses voor het ongemak! 

 

Ik kan net als @huistijger nog niet echt opmaken wat er precies aan de hand is. Mocht je inmiddels al iemand gesproken hebben laat het dan weten. Ook als je nog geen antwoorden hebt gekregen op je vragen dan hoor ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen. 


Reageer