Ja, hier zijn al meer topics van, maar geen oplossing. KPN weigert een goede oplossing te bieden.
Probleem: ik zit momenteel op de camping en gebruik mijn mobiel onbeperkt internet. KPN hoeft niet te vragen waarom, gaat ze niks aan. KPN hoeft geen alternatief aan te dragen, ik heb expres ONBEPERKT gevraagd.
NU blijkt dat als ik 5GB heb gebruikt, ineens mijn internet tot 0,01% te zijn gereduceerd. Ja, ik weet dat je 1Gb pakketten kan toevoegen, dus ik ga naar de TRAGE app waar ik nog net kan inloggen, maar verder niks. Dat komt zeker doordat internet nauwelijks meer werkt. Dus aangraven lukt niet!
Nu maar even een andere telefoon met beperkte data als access point gemaakt alleen maar om zo'n bundel aan te vragen. Het moet toch niet gekker worden!
Kortom: ik heb ONBEPERKT, dat heeft KPN alsnog beperkt. Vervolgens geeft KPN een mogelijkheid om extra BEPERKTE 1Gb pakketten toe te voegen, maar BLOKKEERT die mogelijkheid doordat haar verschrikkelijk trage app dit niet toestaat op traag internet.
Mijn oplossing: geeft mij ONBEPERKT internet, van mijn part 100GB per dag, of 1TB per dag of wat dan ook, niet slechts 5GB!
KPN, hebben jullie een betere oplossing?