Skip to main content

Goedemorgen allen,

Omdat ik telefonisch steeds van het kastje naar de muur word gestuurd en mijn belminuten over mijn bundel gaan maar zo…

Op 1 december mijn abonnement verlengd en sindsdien gaat het mis. Twee x een foute factuur ontvangen en direct contact opgenomen met de klantenservice ruim een uur aan de telefoon ge heen en weer, fout toegegeven en geen steek verder komen lees we verrekenen het of we bellen u terug. Ben al jaren klant bij KPN maar ben hier zo klaar mee!!! Vanmorgen heb ik het laatste foutieve bedrag gestorneerd, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze hier op reageren. 

KPN geen vriendelijke groeten meer voor u :(

 

@twinkelbell Stoneren is niet slim dan komen er extra kosten bij en die vergoed KPN niet als er wat fout gaat zoals bij jouw.

Gaat het om een mobiel abonnement en ging deze direct in?

Want het kan ook dat je nog een loopt tijd had en dan moet die eerst  voorbij zijn voordat je een nieuwe prijs betaald


hoi Roos,

Welke kosten? Kpn heeft bij de 1e factuur € 14,88 teveel berekend en bij de tweede factuur €9,00 dit moet op beide facturen € 12,50 zijn dus volgens mij betaal ik niks te weinig. Het gaat idd om een mobiel abonnement en had geen looptijd meer.

Groet Isabella


De eerste factuur na een wijziging is altijd anders 

En heb je de factuur ook bekeken waar de extra kosten vandaan komen?


En extra kosten ik doel op storneren daaruit zullen extra kosten voortvloeien omdat de factuur te laat betaald gaat zijn straks omdat je gestorneerd heb.

Bellen met de klanten service kost je overigens geen extra dat is gratis 


Hoi @twinkelbell !

Ik wil graag even met je meekijken wat er nu aan de hand is. Zou je daarvoor je profiel kunnen invullen?
Geef je hier een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek uit kan? :mag: