Skip to main content

Ik heb al een aantal keren geprobeerd om een code te ontvangen zodat ik kon zien of ik mijn mobiel abonnement kon verlengen. Ik voer mijn mobiele nummer in, maar een code ontvang ik niet. Ik weet inmiddels wel per wanneer ik kan verlengen (jammer dat het niet meer eerder kan dan 4 maanden voor einde contract, maar dat terzijde), maar ik wou toch proberen of ik de code nu wel zou ontvangen, maar niet dus. Ik weet niet of er meerdere mensen "problemen' hebben met het niet ontvangen van de code, maar ik dacht laat ik het toch maar melden hier.

 

Het probleem van 3 jaar is nog steeds dus als ik dit zo lees wat heb ook dat probleem? En er staat dat ik vanaf vandaag kan verlengen

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dag @Ray31 Ik weet niet of probleem nog steeds veelvuldig voorkomt, maar ik begrijp dat jij er nu last van hebt? Of is het al opgelost? 


Dag, Het probleem is er nog steeds. 


Da's niet fijn @Ray31 Je kunt uiteraard even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402, om telefonisch te verlengen. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat het inmiddels wel is opgelost.Â