Skip to main content

0900 nummers zijn bij mij geblokkeerd, wss omdat ik eerder hogere kosten had gemaakt (was helaas mijn vriendin) deze kosten zijn betaald en wel, kunnen 0900 nummers gedeblokkeerd worden? Ik heb dit nodig voor mijn werk. Ik heb nog een screenshot dat de hogere kosten die gemaakt zijn afgeschreven en betaald zijn.

Halo @Bobberr , dat kun je in MijnKPN zelf aanpassen.


Hoe kan ik dat aanpassen? Kan het zelf nergens vinden namelijk


Ik heb even gekeken maar kan het nergens vinden, zou u dit voor me kunnen doen? Het gaat trouwens om m'n mobiele nummer, een vaste telefoon heb ik niet


Ik heb even gekeken maar kan het nergens vinden, zou u dit voor me kunnen doen? Het gaat trouwens om m'n mobiele nummer, een vaste telefoon heb ik niet

Hallo @Bobberr , sorry, verkeerd gelezen.

In dit geval moet je KPN even bellen,0800 0402.

Succes.


Kunt u dat hierzo niet doen? Ik ben helaas niet in de gelegenhwid om te bellen


Kunt u dat hierzo niet doen? Ik ben helaas niet in de gelegenhwid om te bellen

Hallo @Bobberr , ik ben ook gewoon een forumlid, alleen een KPN moderator kan dat doen.

 


Aahh, op die fiets haha, @Vikash  kunt u hiermee helpen?


@Bobberr Ik kan je daar bij helpen en ik kijk dat graag even voor je na. Kun je jouw profiel verder nog even aanvullen met het nummer in kwestie? Bij voorbeeld in het vak met “Persoonlijke Opmerkingen” ? Dan kijk ik even met je mee!


Ik zie dat je in een ander topic al contact hebt gehad met een collega van mij. Ik ga er vanuit dat het gelukt is! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Reageer