Skip to main content

Ik probeerde de KPN wekker te zetten bij KPN zodat ik 'wakker' ben als de overstap van mijn mobiel abonnement

van Tele* naar KPN gaat gebeuren. Dat is begin augustus. Van de wekker moet ik per se op 5 september aangesloten worden. Niet dat ik het nu vergeet, maar raar is het wel, vind ik

Goedenavond @Ecaj! Goed punt, ik snap op basis van je screenshot waarom je het ook raar vind… vind ik eigenlijk ook wel! :thinking:

De overstapwekker is ingericht voor contracten die langer dan 4 maanden (120 dagen) lopen. Als jouw huidige abonnement begin augustus afloopt, kun je in feite nu al een bestelling plaatsen (met als ingangsdatum de einddatum van jouw huidige contract). Gelukkig ben je zelf al ‘wakker’ genoeg en anders kan ik vragen of een collega tzt contact met jou opneemt? Jullie kunnen dan samen kijken naar een mooie aanbieding!


Goedenavond @Ecaj! Goed punt, ik snap op basis van je screenshot waarom je het ook raar vind… vind ik eigenlijk ook wel! :thinking:

De overstapwekker is ingericht voor contracten die langer dan 4 maanden (120 dagen) lopen. Als jouw huidige abonnement begin augustus afloopt, kun je in feite nu al een bestelling plaatsen (met als ingangsdatum de einddatum van jouw huidige contract). Gelukkig ben je zelf al ‘wakker’ genoeg en anders kan ik vragen of een collega tzt contact met jou opneemt? Jullie kunnen dan samen kijken naar een mooie aanbieding!

Dat zou prima zijn wantt de tent waar ik nu bij zit, daar wil ik zsm vanaf. Nieuwste vh nieuwste: om voicemailberichten te bewaren, raden wij je een opnameapparaat, bijv een andere telefoon aan om  op te nemen en zo je berichten nóg l langer te bewaren. 😝Toen kreeg ik heel even een Wilma Flintstone gevoel 🍗 ook een 'goede' zakelijke zet om je ervaan te herinneren fat je een maand te laat ben om het mobiel abonnement op te zeggen. Je mag me gerust waarschuwen met een leuk aanbod! 😉

 


Hmmm… Dat kan volgens mij wel anders, in ieder geval wel met de Visual voicemail app: je kunt oa berichten behouden die na looptijd verwijderd worden in de voicemailbox. Wilma Flintstone…. :laughing:

Ik zie al klantgegevens ingevuld staan in jouw profiel, die geef ik door aan een collega van onze Verkoopafdeling. Jullie kunnen dan samen geheel vrijblijvend de mogelijkheden doornemen! Heb je voorkeur voor een dagdeel (ochtend, middag of avond)?