Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik kan de mb's niet onderling delen. Ik heb ze beide onder mijn inlog staan de mobiele nummers en er staat wel mb's delen. Alleen als ik daarop klik gebeurt er niks.

 

Ik heb ook aangemeld voor kpn hussel staat er dat het niet lukt. Ik begrijp niet waarom dit niet lukt.

 

Groetjes 

Hallo @EdwinS02, goed dat je je vraag hier stelt. Met een unlimited abonnement, mag je maandelijks maximaal 25 GB delen. Die limiet heb jij inmiddels bereikt dat is de reden dat jij op dit moment geen MB’s meer kunt delen. Vanaf 1 oktober is dit wel weer mogelijk! 


@Haarlem ik zie 06-*****305 en 06-*****361 staan onder jullie Hussel huishouden. Je hebt in jouw profiel een ander 06-nummer staan, die is niet bij KPN in dienst en kan dus ook niet toegevoegd worden aan Hussel. Gaat het om één van deze nummers of nog een andere? Wil je 'm in dat geval onder 'persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel zetten en het hier even laten weten?

 

@Bart1973 het nummer is inmiddels aangemeld!

 

@Marcia_ mijn oudste heeft nummer behoud en is van Hollandse nieuwe naar KPN overgestapt. Dus ik snap niet zo goed waarom het nummer niet in dienst is bij KPN. Hij gebruikt ook het KPN met werk...


Wil je het nummer eens controleren? Is dat nummerbehoud naar KPN wel ingegaan? Ik zie zowel op het adres als op het 06-nummer geen nummerbehoud bestelling. Als het nummer klopt, zou ik je zoon adviseren om dit te controleren.


Ik heb onlangs de abo's verlengd voor de kinderen. Dit als ex Telfort klant. Hiet werd mij verteld dat het zeker kan mb's delen. Maar wat ik ook doe het lukt voor geen meter. Graag zou ik telefonisch contact met jullie hierover hebben. Ergens is het misleidende reclame dat wij overgaan naar kpn, en niet de functionele opties hebben. 


Ik heb onlangs de abo's verlengd voor de kinderen. Dit als ex Telfort klant. Hiet werd mij verteld dat het zeker kan mb's delen. Maar wat ik ook doe het lukt voor geen meter. Graag zou ik telefonisch contact met jullie hierover hebben. Ergens is het misleidende reclame dat wij overgaan naar kpn, en niet de functionele opties hebben. 

Hallo @Patty-Renee , als TFT-klant kun je geen MB's delen, dan zal je eerst je mobiele abo moeten aanpassen naar KPN. Alléén èchte KPN-klanten kunnen MB's delen met huisgenoten.

 


Beste @Patty-Renee, welkom! Het klopt wat JanD zegt: als oud-Telfort klant kan je pas MB's delen als jij je abonnement aanpast naar een ‘echt’ KPN abonnement. Als jouw kinderen beiden een KPN abonnement hebben, kunnen ze wel onderling MB's delen. Je kan dit telefonisch bespreken via onze gratis klantenservice (0800-0402), maar er verandert helaas niets aan de situatie 😞. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.