Skip to main content

Hallo,

Ik heb 2 dagen geleden mijn gezin geregistreerd zodat ik mijn MB's kan delen met hun. Maar ik heb nog altijd geen bevestiging dat mijn registratie gelukt is. En ik wil toch graag gebruik maken van de MB's delen. Hoe nu verder?

 

Mvg Danny Halmans 

 

Hi Danny, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Ik neem aan dat alle nummers op hetzelfde adres zijn geregistreerd? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de 06-nummers invullen waar het om gaat.


Hallo,

De nummers waar ik graag de MB'S mee zou willen delen zijn;

Joyce Halmans-van Leeuwen: +*********

Mitch Halmans: +**********

Jesse Halmans:+**********

Hoop dat je me hiermee kunt helpen. 

Mvg Danny Halmans 


Dankjewel Danny. 

Ik zie al waarom dit niet kan. 2 van nummers zijn nog Telfort contracten. Deze nummers zijn wel overgezet naar KPN maar de voorwaarden in het contract blijven wel gelden, dit zal pas lukken nadat de nummers verlengd zullen worden met een KPN Hussel abonnement na de contractperiode.  


Hallo,

Welke 2 nummers zijn wel al KPN?

Mvg Danny 


Op jou adres zie ik in totaal 4 nummers. 

2 nog van Telfort, eindigend op 344 en 048. 2 volledig via KPN, eindigend op 330 en 066.


Hallo,

De nummers met 330 en 066 op het eind zijn van mijn vrouw en jongste zoon, maar ook die kunnen geen MB's met elkaar delen ondanks dat mijn vrouw zich aangemeld heeft om dit wel te kunnen doen via KPN. En ik vindt het sowieso raar dat mijn vrouw wel KPN heeft en ik niet aangezien we beide een Telfortabonnement hebben. En tevens ben ik ook nog het hoofd van de Telfortabonnementen. Dus ik snap het even niet meer. Kunt u me dit eens uitleggen?

Mvg Danny Halmans 


Dit is vrij simpel. Telfort abonnementen hebben nooit met elkaar Mb's kunnen delen, dit kan nog steeds niet. Als uw vrouw wel KPN heeft dat heeft ze in het verleden bewust de overstap naar KPN gemaakt, dit gaat namelijk niet vanzelf.