Skip to main content

Vanochtend verdween mijn bundel tegoed van 1100 mb naar 0!
om de minuut een sms dat mijn bundel verbruik 50% was, meteen daarna 75% verbruikt en hoppa 100% verbruikt. Terwijl ik mijn telefoon niet gebruikte. Hoe kan dit en is dit op te lossen!?

Hallo @Punche , het kan zijn dat je je telefoon zelf niet gebruikte, maar interne processen binnen de telefoon gaan altijd door zoals automatische updates e.d.

Je zou alvast kunnen instellen dat alléén via wifi er ge-updated mag worden en verder kun je in je telefoon zien welke apps verantwoordelijk zijn voor het opsouperen van je data.

 


Welkom op het forum @Punche. Het klinkt inderdaad alsof er iets op de achtergrond heeft gewerkt waardoor de data zo snel is opgegaan, zoals Jan al suggereert. Heb je op jouw toestel kunnen kijken waar de data aan op is gegaan? En heb je de instelling die hij noemt kunnen vinden en aanpassen?


Hoi, ja ik heb gekeken waar de data aan op is gegaan.  Het zijn er wel erg veel in zeer korte tijd masr ik acepteer het masr😒. 
 

bedankt voor jullie reacties


Gelukkig is dat opgehelderd met de tip van Jan. Als je de instelling aanpast zoals hij noemde zal je het voor de toekomst kunnen voorkomen.