Skip to main content

Hoe kan het ik heb mijn tel uit en  hij gebruikt wel mb s , dit had ik niet bij simpel.?

Hi Metselaar, welkom op het forum. 

Dit is niet mogelijk, als je telefoon uit staat kan de simkaart ook geen verbinding maken met een mast en ons netwerk, of er moet iets aan de hand zijn met je telefoon. Ik ga in ieder geval voor je nakijken wat ik aan verbruik kan zien en vooral wanneer. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het mobiele nummer ergens invullen. :) 


Ok ik heb hem nu helemaal afgesloten dus zondag staat hij uit en dan ga ik maandag kijken.

Maar ik had hem gewoon neergelegd s,avonds en ik kijk s,ochtends en weer lager,dat had ik zeker niet bij simpel. En ik hebben 10 gb Aben er staat maar 9677 op ook zo raar vandaar even mijn reactie op het forum


Het kan natuurlijk zijn dat ie na aanzetten de app's gaat bijwerken wat niet kon tijdens uitstaan. Als je dan kort na aanzetten je GB’s checkt...


Het is zeker goed dat je hier de vraag stelt. Wij proberen mee te denken. Het is zover ik weet technisch onmogelijk om data te gebruiken als je toestel helemaal uitgeschakeld is. Wat Peter zegt klinkt ook aannemelijk, dat apps op de achtergrond bijwerken. Bij welke provider je zit maakt verder niet uit. 

De 9677 Mb's in je overzicht komt doordat je abonnement op 2 januari is ingegaan, de bundel krijg je naar rato wat dus betekent dat je 1 dag mist van de 10000 Mb. Volgende maand vanaf de 1e zul je dit juist zien. 

Wat je verbruik betreft zie ik bijvoorbeeld van gisteren en eergisteren een verbruik van rond de 150 per keer, en dit vooral in de late ochtend/vroege middag.