Skip to main content

Ik was gewend om buiten en onderweg gezellig naar muziek te luisteren. Door het nieuwe systeem van KPN ben ik nu vrij snel mijn MB`s kwijt en kan dus ook niet meer mijn parkeer app gebruiken.

Nu ben ik onderweg zonder muziek omdat ik mijn MB`s wil bewaren voor het geval ik deze nodig heb om boetes te voorkomen om mijn parkeerapp te kunnen activeren.

Mede omdat het gebruik bij parkeer acties zeer wisselvallig kan zijn zou het een welkome versoepeling zijn om de MB`s mee te kunnen nemen waardoor je niet zo snel de kans loopt zonder te zitten. 

Maar ja dan wordt er wel minder verdiend door de KPN en het tegenover gestelde is nu juist de bedoeling maar ik vind het een vorm van diefstal en vrijheidsberoving als KPN de overgebleven MB`s niet beschikbaar houdt er is n.m.l. wel voor betaald toch? 

Diefstal?? Vrijheidsberoving? Grote woorden.  Het staat duidelijk vermeld hoe het allemaal zit dus je kunt niet zeggen dat je het niet wist. 


Wat een empathieloos antwoord is dit zeg.

Maakt een duidelijke vermelding cq aankondiging van een beroving de hele kwestie minder erg???  Dacht het niet!!!

 


U wordt niet beroofd en u bent niet beroofd. U betaalt voor een aantal mb's met een houdbaarheidsdatum.  Net als een pak melk. Overigens is het forum voor en door klanten en springt de moderator bij als we er niet uit komen onderling.


Mb`s met een houdbaarheidsdatum hoe verzin je het leuk gevonden maar pure onzin.

Mb`s zijn niet onderhevig aan bederf of wat daar dan ook maar op lijkt.

De overgebleven klanten Mb`s waar voor betaald is simpelweg en ordinair afpakken heeft niets anders dan met een KPN verdienmodel te maken en is niet goed te praten met wat er ook ter verdediging  word verzonnen.


Het kan inderdaad ook anders. De prijs gaat omhoog en dan kunnen de mb's meegenomen worden. Natuurlijk is het een verdienmodel.  Kpn is een commercieel bedrijf. Geen filantropische instelling. 


Bij telfort was het 3 maanden houdbaar, was ook handig.

Ondanks dat nu toch naar een hussel abonnement, dat kwam bij ons beter uit met datagebruik.

Alleen is het dan per maand en geen overgebleven data meenemen. Is ook zo met belminuten. Ik meen me te herinneren dat de consumentenbond daar ook al eens mee bezig geweest is, maar dat heeft uitijndelijk niets veranderd.

Dus je kan bij de consumentenbond, radar of ander tv programma het nog eens aan de orde brengen. Wie weet komt er verandering in, maar geef je weinig hoop.


Mb`s met een houdbaarheidsdatum hoe verzin je het leuk gevonden maar pure onzin.

Het is bij alle providers zo. Probeer nu nog maar eens ergens een nieuw abonnement af te sluiten waarbij je de mb's wel mee kunt nemen.

En ik snap ook wel waarom. Iedereen spaart zn mb's op tot de vakantie. En dan gebruikt iedereen op hetzelfde moment al zn mb's. Dit veroorzaakt overbelasting op het netwerk. Vanuit de provider bekeken helemaal niet handig. Deze moet dan investeren in uitbreiding van de capaciteit. Die vervolgens 9 maanden van het jaar niet gebruikt word.