Skip to main content

SIM kaart uit telefoon gejat van mijn zoon (12). Inmiddels SIM kaart geblokkeerd. Nu wil ik inzicht hoeveel er tijdens het moment van stelen en ontdekken (paar dagen) is gebeld door de dief. Daarom wil ik een medewerker spreken. Gebeld met 0800-0402, ingesproken dat ik een medewerker wil spreken. Vervolgens moet ik alsnog een vraag inspreken en bij wat ik ook zeg (fraude, dringend, urgent) krijg ik de melding dat ik maandag moet terug bellen. Is dit 24/7? Dit is een robot die 24/7 bereikbaar is. Bizar, slecht. Er is maar een provider waar ik dat bij zou verwachten … KPN!

 

Wat vervelend dat zoiets gebeurt. Wel wat gek dat ze de sim UIT een (dure) smartphone jatten maar de phone dan niet?

Maar goed, als je zoon gewoon de pincode beveiliging van de sim aan had staan lijkt me de kans vrijwel 0 dat de kaart gebruikt is.

Heeft je zoon inmiddels een nieuwe sim op zijn (bestaande) abonnement?


Hi G, welkom hier. 

SIM kaart uit telefoon gejat van mijn zoon (12). Inmiddels SIM kaart geblokkeerd. Nu wil ik inzicht hoeveel er tijdens het moment van stelen en ontdekken (paar dagen) is gebeld door de dief. Daarom wil ik een medewerker spreken. Gebeld met 0800-0402, ingesproken dat ik een medewerker wil spreken. Vervolgens moet ik alsnog een vraag inspreken en bij wat ik ook zeg (fraude, dringend, urgent) krijg ik de melding dat ik maandag moet terug bellen. Is dit 24/7? Dit is een robot die 24/7 bereikbaar is. Bizar, slecht. Er is maar een provider waar ik dat bij zou verwachten … KPN!

 

Ellendig allemaal bij ons als ik dit zo lees. :worried:

Ik kijk wel graag met je mee. Heb je de simkaart wel laten blokkeren? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ook het simnummer invullen. 

Â