Skip to main content

Sinds een aantal weken krijg ik als ik een gemiste oproep heb of er is een voicemail bericht ingesproken een veelvoud aan berichten binnen met een tussenperiode er tussen. Soms krijg ik voor 1 gemiste oproep wel 10 smsjes binnen. Ik heb de berichtgeving betreft gemiste oproepen al uitgezet maar de melding van een ingesproken voicemail is wel handig en wil ik behouden.

Telefoon is al uitgezet, simkaart eruit gehaald. Werkte allebei niet. Ik heb een vermoeden dat het aan mijn nieuwe telefoon ligt maar weet dit niet zeker.

Hallo @Jaydopey, welkom op ons forum.

Een melding krijgen wanneer een voicemail is achtergelaten is zeker handig, maar één is dan wel voldoende. Ik zie dat je zelf al één en ander geprobeerd hebt, zonder succes. Zou je voor mij eens een zogenaamde kruistest willen uitvoeren? Hierbij stop je jouw simkaart in een ander toestel en stop je een andere simkaart in jouw toestel. Krijg je nog steeds meerdere sms’jes bij een voicemail op jouw simkaart in een ander toestel? En ontvang je meerdere sms’jes met een andere simkaart in jouw toestel?

Ik wil je ook vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.