Skip to main content

Geachte heer /mevr 

 

Ik heb een tijdje geleden 23-6-2020 een probleem/ storing gemeld het ging er om dat mijn iPhone 7 geen netwerk/geen service aangeeft nu heb ik al meerdere keren contact gehad met Apple maar dat heeft elke keer maar tijdelijk geholpen nu hebben ze afgelopen week weer een update uitgebracht deze heb ik geïnstalleerd maar nu heb ik helemaal geen service meer en ben compleet onbereikbaar nu zou ik graag zo snel mogelijk een oplossing willen hebben  graag hoor ik de mogelijkheden via de mail aangezien ik niet te bereiken ben graag spoed 

 

Groet Walther van der hel (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Wallie87 Dat is een flink vervelend probleem, natuurlijk. Je bent helemaal niet bereikbaar? Het is zaak om eerst te herleiden wáár het probleem nu zit. Daarom de vraag: wil je je simkaart eens in een ander toestel stoppen en kijken wat er dan gebeurt? Zou je ook eens een andere simkaart in je iPhone willen stoppen om te zien hoe dat uitpakt? Dan weten we al beter of we naar je toestel of naar iets anders moeten zoeken. 


Hoi @Wallie87, we hebben niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?


Hallo Thomas 

ik heb al van alles geprobeerd instellingen andere telefoon nieuwe Sim kaart ik heb al contact gehad met Apple en zij weten het ook niet niet wacht ik op de technische afdeling van kpn om te kijken hoe het op te lossen is 


Is er ook al een melding aangemaakt voor de technische dienst, @Wallie87? Ik zie dat je het 06-nummer al in je forumprofiel hebt gezet. Dank daarvoor. Wil je het aanvullen met je naam en adresgegevens? Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we dit nakijken. 


Goedenavond Erik zover ik weet is er een melding gemaakt bij technische dienst ik zou er over teruggebeld worden .walther van der hel 

(...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dank, @Wallie87 Ik zie inderdaad dat een collega van de klantenservice die melding heeft gemaakt. Je wordt dus inderdaad nog teruggebeld! 


Hallo Bart ik hoop dat Ik snel wordt teruggebeld. Want niet bereikbaar zijn is een nachtmerrie 


Begrijpelijk. Als jij woensdag nog steeds niks gehoord hebt, laat het weten. Ik ga er van uit dat je voor die tijd gebeld bent.


Ja ik ben gebeld door de technische afdeling daarna contact gehad met Apple ben doorgestuurd naar een Apple store in de hoop dat zij het probleem kunnen vinden


Ah? Dus onze techneut maakte de inschatting dat het met de telefoon zelf te maken had? Heeft hij/zij daar nog meer over gezegd? 

(uiteraard hoop ik dat ze iets kunnen vinden bij de apple store)


Nee ook hij wist het niet precies te vertellen maar het probleem ligt niet bij kpn


Reageer