Skip to main content

simkaart,deze geeft aan ,verbonden maar met slotje.

geeft ook aan dat deze bij KPN onbekend is.

geprobeerd met het inbrengen van de ssid code of dit dan wel gaat,doet het dus ook niet.

Simkaart al lang in gebruik,blijkt dus niet te werken,is geactiveerd

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hi @Stilte,

Is dit een helemaal nieuwe simkaart of heeft hij eerst wel gewerkt en krijg je nu ineens deze melding? Heb je de simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Profiel ingevuld,met telefoonnummer.

Simkaart in ander toestel gedaan,precies hetzelfde verbonden,geen internet,slotje.


Vermoed dat de kaart het nog nooit gedaan heeft.


Bedankt @Stilte, het nummer dat je hebt doorgegeven is op dit moment actief en er is gisteren nog gebruik van gemaakt. Er zal dus een werkende simkaart gekoppeld zijn aan je nummer. Hoe kom je aan de simkaart die nu deze problemen geeft en waarom wil je die gaan gebruiken?


Heb ik bij het begin van het abbonnement via kpn bij de telefoon gekregen.

Wil gebruik maken van WiFi, in huis,en dat lukt niet.

Daarmee bedoel ik de bundel die afgesloten is bij het telefoon/internetabonnement

Mijn partner kan er wel gebruik van maken.


Ah, de wifi staat helemaal los van een simkaart, en aangezien deze simkaart niet actief lijkt te zijn omdat er al een ándere simkaart actief is bij dit telefoonnummer, stel ik voor at we deze simkaart volledig achterwege laten en ons puur gaan richten op de wifi :slight_smile:

Met welk apparaat probeer je een verbinding te maken? En wat gebeurt er precies waardoor het niet lukt?