Skip to main content

Een paar weken geleden kreeg ik opeens de melding "Sim 1 niet geregistreerd". Nu heb ik een nieuwe telefoon en moet ik voor allerlei dingen een activatiecode invoeren die ik per sms moet krijgen, maar ik ontvang geen berichten 

Hi Thijs, welkom hier. 

Die melding dat de simkaart in simhouder 1 geen verbinding heeft. Kun je wel bellen en internetten met je toestel? 


Nee


Wat gebeurt er als je de simkaart in de 2e simhouder plaatst?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik meekijken. 


Dan staat er hetzelfde maar dan met sim 2. In mijn oude telefoon, waar maar 1 sim in kon, stond er gewoon sim 


@thijs marcelissen ik las de vraag ook bij het blauwe forum. 

****

Geef even aan of je je gegevens bij (privé) op je forumprofiel hebt bijgewerkt, dan kan webcare je sneller helpen.

******

Ik lees dat het probleem lijkt dat de simkaart niet goed geregistreerd staat op het netwerk.

Het verwisselen van simsleuf van de simkaart maakt hierbij geen enkel verschil. Vanuit KPN klantenservice/webcare zal de oplossing moeten komen.


Duidelijk, zou je alsnog je profiel willen invullen zoals verzocht? Dan kan ik ook meekijken. :relaxed:


Thijs, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.