Skip to main content

Hallo, kun je ook prepaid op je mobiel zetten, als je abonnement afgesloten is, vanwege niet optijd te hebben betaald.? 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Hallo, kun je ook prepaid op je mobiel zetten, als je abonnement afgesloten is, vanwege niet optijd te hebben betaald.? 

Hallo @Tamarapruum inderdaad, dat kan.

Oude abo simkaart er uit, prepaid kaart er in.


Hallo, kun je ook prepaid op je mobiel zetten, als je abonnement afgesloten is, vanwege niet optijd te hebben betaald.? 

Hallo @Tamarapruum inderdaad, dat kan.

Oude abo simkaart er uit, prepaid kaart er in.

 

Ja maar hoe dan. En dan heb k ook een ander nummer zeker. En welke prepaid kaart, van dezelfde provider wat k heb. 


Hallo, kun je ook prepaid op je mobiel zetten, als je abonnement afgesloten is, vanwege niet optijd te hebben betaald.? 

Hallo @Tamarapruum inderdaad, dat kan.

Oude abo simkaart er uit, prepaid kaart er in.

 

Ja maar hoe dan. En dan heb k ook een ander nummer zeker. En welke prepaid kaart, van dezelfde provider wat k heb. 

Hallo @Tamarapruum , inderdaad dan krijg je ook een ander nummer en je mobiele abo blijft ook gewoon bestaan totdat alles betaald is en daarna word je mobiele abo weer geactiveerd.

Als je toestel simlockvrij is, wat ik wel denk, kun je van iedere provider gebruik maken die prepaid levert.

 


Hallo, kun je ook prepaid op je mobiel zetten, als je abonnement afgesloten is, vanwege niet optijd te hebben betaald.? 

Hallo @Tamarapruum inderdaad, dat kan.

Oude abo simkaart er uit, prepaid kaart er in.

 

Ja maar hoe dan. En dan heb k ook een ander nummer zeker. En welke prepaid kaart, van dezelfde provider wat k heb. 

Hallo @Tamarapruum , inderdaad dan krijg je ook een ander nummer en je mobiele abo blijft ook gewoon bestaan totdat alles betaald is en daarna word je mobiele abo weer geactiveerd.

Als je toestel simlockvrij is, wat ik wel denk, kun je van iedere provider gebruik maken die prepaid levert.

 

Ja dacht k al. Nee wil geen ander nummer dat is het dus. Is er geen andere mogelijkheid om toch het nummer te behouden


Hallo @Tamarapruum , al je openstaande rekeningen betalen, waardoor je abo weer geactiveerd wordt.

 


Hallo @Tamarapruum , al je openstaande rekeningen betalen, waardoor je abo weer geactiveerd wordt.

 

Ja dat snap k ook wel ja. Nou zou niet weten hoe. Het is in totaal 300€. Nou heeft u ze zo ligge. 😂😂🙈. K niet. Zou niet weten hoe k dat betaal in ene keer. Echt geen mogelijkheid om kans. Welke maand dan ook. Pfff. Ja me eigen schuld ook wel. Heb er nu wel van geleerd. Was grapje hoor wat k zei na u. Sorry. 😊😁


Hallo @Tamarapruum, ,welkom op het KPN forum. 

Wanneer je mobiele nummer geblokkeerd is kun je geen wijzigingen aanvragen. Het wisselen van een abonnement naar prepaid gaat dan niet lukken. Pas wanneer je nummer weer vrijgegeven is kun je weer een wijziging doorgeven. Let wel op je contractperiode, is je contract nog niet afgelopen dan is overzetten naar prepaid (nog) geen optie. 

Mobiel nummer door betaalachterstand afgesloten, wat kan ik doen?

Heb je de rekening niet op tijd betaald? Dan krijg je van ons altijd eerst een herinnering. Je kunt het bedrag in één keer overmaken, of een uitstel van betaling online regelen. Blijft een (betaal)actie uit? Dan sluiten we je mobiele telefoon voorlopig even af. Als je geblokkeerd bent is uitstel van betaling niet meer mogelijk. Om weer gebruik te kunnen maken van je mobiele nummer vragen we je het volledig openstaande bedrag te betalen. Dat kan online: Factuur betalen en blokkade opheffen 

Wanneer word ik weer aangesloten?

Is de betaling door de bank verwerkt? Dan word je binnen 2 uur weer aangesloten. Maak je via jouw bank app het bedrag over? Dan duurt het + 2 dagen voordat de bank het bedrag naar ons overboekt. Voor een snelle afhandeling kun je het beste het openstaande bedrag via MijnKPN, e-mail of sms betalen. 

Kan in controleren dat de betaling is verwerkt?

Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je de betaalstatus zien.


Hallo @Tamarapruum , al je openstaande rekeningen betalen, waardoor je abo weer geactiveerd wordt.

 

Ja dat snap k ook wel ja. Nou zou niet weten hoe. Het is in totaal 300€. Nou heeft u ze zo ligge. 😂😂🙈. K niet. Zou niet weten hoe k dat betaal in ene keer. Echt geen mogelijkheid om kans. Welke maand dan ook. Pfff. Ja me eigen schuld ook wel. Heb er nu wel van geleerd. Was grapje hoor wat k zei na u. Sorry. 😊😁


Gelukkig maak je er nog een grapje van, maar echt leuk is het niet.

Is natuurlijk je eigen schuld dat het zover is gekomen, ik hoop echt dat je er van leert en bij problemen eerder aan de bel trekt waardoor je niet dieper in de shit terecht komt, nu is het namelijk zaak voor je om zo snel mogelijk die kosten te voldoen, het punt van een schikking is jammer genoeg voorbij, als er nu niet betaald word binnen de gestelde termijn gaat het het incasso traject in, komen er weer kosten bij en een BKR registratie.

Ik hoop oprecht dat je een oplossing vind.