Skip to main content

Ik ben heel erg geschrokken. Ik heb mijn telefoon nu vier jaar. KPN heeft mijn contract verlengd met twee jaar zonder toestemming. Ik betaal 67 euro. 4 jaar lang. Het is via mijn werkgever gegaan. Ik heb vier jaar lang elke maand 67 euro betaald. Er is geen SIM Only van gemaakt terwijl ik dat wel in het verleden gewend was. Ik weet niet welke stappen ik hiervoor moet ondernemen. Maar ik ben bang dat ik geen 720 euro of meer terug krijg. Echt super stom. Van mij, mijn werkgever, maar vooral van KPN dat er geen bericht wordt gestuurd of dit aangepast wordt. Mijn telefoon was al twee jaar afbetaald. Ongelooflijk dit. 

Als iemand weet hoe ik dit moet aanpakken om mijn geld terug te krijgen dan hoor ik het graag. Ik ben in ieder geval wel klaar met KPN.

 

Admin: titel ingekort i.v.m. duidelijkheid

oh nee, even precies uitgerekend 888 euro

 


Dat krijg je gewoon terug. Ff wachten op een moderator. En uw abonnement is niet automatisch verlengd, het loopt gewoon stilzwijgend door, maandelijks opzegbaar.


Dat zou fijn zijn. Inderdaad dat bedoel ik, het loopt stilzwijgend door.


U heeft het over een zakelijk abonnement? Dan zit u hier verkeerd. Dit het consumentenforum. U moet dan op het zakelijke forum zijn.


Sorry gaat wel over een gewoon abonnement maar het wordt via mijn budget bij mijn werkgever betaald. 


Ok dan zit je hier goed. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Ik ben benieuwd of je het hele bedrag terug krijgt.  Ik heb mn twijfels daarover maar laat  het weten tzt. 


het loopt stilzwijgend door.

Een abonnement loopt na de minimale looptijd (bij jouw was dat 2 jaar) gewoon door. Maar wordt dan wel maandelijks opzegbaar. Je zit er niet weer 2 jaar aan vast.

Een abonnement eindigt pas als jij het opzegt (mijne loopt nu 8 jaar) of als je verlengt met een nieuw abonnement.


Ja, maar ik heb twee jaar lang de rente van mijn telefoon er nog bij betaald. Ik weet niet of jij dat ook doet, maar dat lijkt mij niet de bedoeling.


Rente? Wat is dat? Bestaat dat tegenwoordig nog dan?


Heb je je gegevens ingevuld in het forumprofiel? Alleen te zien voor KPN-ers en jouw zelf (privé).

Dan zal een moderator je hiermee verder helpen.


Hoi @mfmr, welkom op het forum. Een abonnement loopt na het aflopen van de contractperiode gewoon door inderdaad, het wordt zoals Peter, Nick en Joep zeggen dan maandelijks opzegbaar. Voor de toestelkosten die na de 24 maanden van het contract in rekening zijn gebracht kan ik een melding doorzetten, zodat dit uitgezocht en geregeld kan worden. Daarvoor heb ik jouw gegevens nog wel nodig, als je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) op jouw forumprofiel kunt zetten kan ik aan de slag. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.


Beste Jasper,

Ik heb het forumprofiel ingevuld. 

Bedankt alvast.


Bedankt voor de gegevens @mfmr. Daarmee heb ik het voor je bekeken en zo te zien was er op 7 januari wel een ander formulier ingevuld, maar dat ging over rente wat over het toestel was betaald. In dit geval gaat het over het langer dan 24 maanden betalen van de toestelkosten, dat is een andere situatie. Daarvoor heb ik nu het juiste formulier ingevuld en doorgezet. Hierover zal je binnen 5 werkdagen door de afdeling die dit doet worden benaderd, dat kan zowel per mail als telefonisch gebeuren.