Skip to main content

Goede morgen,

 

ik heb voor mijn dochter een hussel onbeperkt bellen/sms en 0 GB internet afgesloten. Zij krijgt van mij elke maand MB’s omdat ik een groot abonnement heb. Nu is het zo dat zij geen internet heeft als ze buiten het huis is ondanks dat zij van mij 5000 MB’s heeft. Bij mobiele data staat ook abonnement toevoegen, maar dat lukt mij niet omdat ik een QR code moet scannen. Die heb ik niet.  Wat kan ik hier aan doen?

Bij mobiele data staat ook abonnement toevoegen, maar dat lukt mij niet omdat ik een QR code moet scannen.

Kan je daar eens een screenshot van plaatsen?


 


Maar je wilt toch ook geen mobiel abonnement toevoegen op de telefoon maar MB's delen met het abonnement vsn jouw dochter.

MB's delen doe je toch via https://mijn.kpn.com?

Zie ook deze pagina van KPN.


Ja dat klopt, alleen ondanks dat zij van mij MB’s krijgt kan ze het niet gebruiken. Als ze ergens is kan ze geen whatsapp berichten versturen of ontvangen of iets anders doen waarvoor internet nodig is.


Heeft jouw dochter de optie "Mobiele data" wel aan staan op haar telefoon?


Ja die staat wel aan


Dan hoop ik dat er snel een moderator van KPN zal reageren om eens met je mee te kijken.


Is dit wel goed ingesteld?

 


Waar vind ik dat? Ik heb wel netwerkselectie op KPN staan? Ze heeft trouwens een IPhone 11


Waar vind ik dat? Ik heb wel netwerkselectie op KPN staan? Ze heeft trouwens een IPhone 11

Onder "Mobieledatanetwerk". (Zie jouw eerste foto.)


Daar staat alleen internet en geen kpn internet. Moet ik dat veranderen? Bij staat er namelijk ook alleen internet


Hoi hoi @Mirjam1978!

Dat is natuurlijk lastig! Ik wil graag eens met je meekijken. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb hiervoor? Je mag wel bij persoonlijke opmerkingen het mobiele nummer van je dochter plaatsen en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN ter verificatie. Alleen wij moderators en jij kan dat lezen.

Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan voor jou? :mag:


Gedaan