Skip to main content
Vraag

Mijn pakket niet aangekomen bij antwoord nummer 10119 2400 VB Alphen a/d rijn

  • 12 September 2024
  • 11 reacties
  • 139 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb mijn iPhone geretourneerd 5 weken geleden en aangetekend verstuurd naar Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen a/d rijn .

Nou kom ik er achter dat mijn abonnement niet gestopt is en er nog steeds geld afgeschreven word terwijl ik de telefoon al 5 weken niet meer heb.Ik ben helaas na die weken het bonnetje van mijn track en trace verloren en nu betaal ik dus mijn abonnement door en heb ik geen telefoon meer in mijn bezit.

Kunnen jullie mij aub helpen want ik weet nu niet hoe en wat

Met vriendelijke groet,

Billy schubert 

Het retour sturen van je telefoon is iets anders dan je abo opzeggen @B_illy_s 

Heb je wel per mail/post/SMS een bevestiging gehad dat je abo beëindigd is?

 


Nee dat heeft wel met elkaar te maken , want mijn abbo zou gestopt worden zodra de telefoon geretourneerd is. Nee heb niks gekregen en KPN al een paar keer gebeld en er is niks aangekomen . Heb het pakket telefoon + contract papieren bij mekaar gedaan.

 

gr 

 

billy 


Stond dit adres op het retourformulier dat je bij het toestel had ontvangen?

Het adres (Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn) is bij mijn weten alleen bedoeld voor het terugsturen van huur- of bruikleen-apparatuur.

Wil je een mobiel toestel terugsturen?
Heb je een mobiel toestel gekocht via kpn.com of telefonisch? Dan gaat het retourneren via het retourformulier dat je bij het pakket hebt ontvangen. Dit geldt ook voor het toestel dat je in de winkel hebt besteld en thuis afgeleverd is.
Heb je je toestel gekocht in de winkel en vanuit de winkel meegenomen? Dan kun je het toestel retourneren in de winkel.

bron: Terugsturen | KPN.com


Ik heb dit doorgekregen van een kpn medewerker, en nu is hij kwijt. Ik betaal nu abbonements kosten en ik heb geen telefoon meer . Hoop dat ik geholpen kan worden , want niemand kan ik bereiken . Ik wou vanmiddag misschien naar dat adres toerijden . Kijken wat ze voor me kunnen betekenen 

 

gr Billy 

 


@B_illy_s Het antwoordnummer is weliswaar in Alphen aan den Rijn, maar het bedrijf dat de retouren voor KPN verzorgt is niet in Alphen aan den Rijn gevestigd.


Nee dat begrijp ik , alleen het pakket is daar wel naartoe gestuurd. 5 weken geleden. Wat moet ik nu doen? Je kan het bedrijf namelijk niet contacten 


Nee dat begrijp ik , alleen het pakket is daar wel naartoe gestuurd. 5 weken geleden. Wat moet ik nu doen? Je kan het bedrijf namelijk niet contacten 

Wellicht dat een moderator van deze community je verder kan helpen. Deze zal binnenkort hier reageren.

Is het een idee om in ieder geval een bericht naar KPN te sturen dat je je abonnement wilt beëindigen?


Ja heb ik zelf ook overnacht gedacht , maar straks kunnen ze die telefoon niet meer koppelen met een abonnement. Als hij opgezegd is, ik hoop dat ik snel geholpen word want ik kan niet door verbonden worden met iemand die het ECHT voor mij kan regelen want ze verbinden niet door. Mijn telefoon ligt op de locatie waar ik hem naartoe heb gestuurd alleen die moet gebeld worden (ik kan dat zelf niet) alle documentatie zitten erbij dus hij zou makkelijk gelinkt moeten kunnen worden.

 

mvg Billy 


Hi @B_illy_s, welkom hier. 

Wat ontzettend naar dat dit niet goed gaat. Lastig in dit geval ook dat je de track & trace code niet meer hebt. Ik lees ook dat je al contact met ons hebt gehad, is hiervoor een melding aangemaakt door de collega die je hebt gesproken dat het pakketje al langer dan 1 week onderweg is?


Ja er is een melding van gemaakt en ik zou vrijdag in de middag al terug gebeld zijn, alleen is dat niet gebeurd. Is het misschien een optie om aangifte te doen van vermissing? 
 

mvg Billy 


Dat is een optie, het lastige is dat er geen track & trace code aanwezig is dus ik stel toch voor om een reactie af te wachten of er aan onze kant het pakket achterhaald kan worden. 


Reageer