Skip to main content

Mijn vraag, waarom gaat mijn telefoon zo maar over en ik zie niet wie me belt.

ik heb dit al ongeveer 4 weken. dat ik een heel raar telefoontje krijg waar ik geen oproep van zie 

wie helpt mij uit de brand 

 

 

vriendelijk groet alex

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op ons forum @Alekssandarr!

Dat is natuurlijk vreemd. Om eerlijk te zijn, enige wat ik eigenlijk zou kunnen verzinnen is dat je gebeld wordt door iets of iemand met een afgeschermd nummer. Dat dat de reden is dat je de oproep (nummer?) niet ziet.
Zie je nog wel de nummers in beeld als een bekende jou belt?


Welkom op ons forum @Alekssandarr!

Dat is natuurlijk vreemd. Om eerlijk te zijn, enige wat ik eigenlijk zou kunnen verzinnen is dat je gebeld wordt door iets of iemand met een afgeschermd nummer. Dat dat de reden is dat je de oproep (nummer?) niet ziet.
Zie je nog wel de nummers in beeld als een bekende jou belt?

Jah dat wel als een bekende me belt zie ik gewoon de nummers. Dat vind ik dus ook heel vreemd dat de tellefoon soms uit het niks afgaat 

Groetjes alex


Het kan natuurlijk niet dat een telefoon zomaar afgaat, dat heeft altijd een oorzaak. Wellicht een alarm die je hebt ingesteld? Of als je gebeld wordt zonder dat er een nummer in beeld staat dan kan het nog een oproep zijn van iemand die zijn of haar nummer heeft afgeschermd. Helaas op afstand kan ik niet kijken wat de oorzaak is :frowning2:


Je zou altijd nog met je toestel langs een winkel van ons kunnen gaan, wellicht dat mijn collega aldaar nog iets afwijkends aan je toestel kunnen ontdekken.