Skip to main content

Dat is wel slim van KPN, je kunt dus nooit vroegtijdig je contract stoppen, dus zit je aan een waardeloos contract vast🤬

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@survivor U weet wat de definitie is van een contract? Dat geeft zekerheid aan beide partijen. 


Dat is wel slim van KPN, je kunt dus nooit vroegtijdig je contract stoppen, dus zit je aan een waardeloos contract vast🤬

Bij welke andere provider kan dat wel?


Wat is een contract?

Een contract is een schriftelijk vastgelegde overeenkomst tussen twee partijen. Daarin staan afspraken waar beide ondertekende partijen zich aan moeten houden. 


@Joep1965 Zekerheid voor beide partijen?

ja, voor KPN wel. Mijn zekerheid is, dat ik belazerd ben en er nog 8mnd aan vast zit.

Dat is mijn zekerheid! 5G, heb ik niet gekregen. 4G echt niet, zo traag als een slak, mobiel en WiFi thuis.Dat is fijn als je thuis werkt🤬. Dus klets niet!!!


@Nick83 Bij de vorige provider kreeg ik wat beloofd was en na 25+jaar wilde ik eens een andere uitproberen.

dus over 8mnd ben ik weg, met alles en nooit meer terug.


@RBxx Dank je, aan jou heb ik wat. Ga meteen mijn contract uitpluizen, alleen geen 4G kan ik niet bewijzen.


@Joep1965 Zekerheid voor beide partijen?

ja, voor KPN wel. Mijn zekerheid is, dat ik belazerd ben en er nog 8mnd aan vast zit.

Dat is mijn zekerheid! 5G, heb ik niet gekregen. 4G echt niet, zo traag als een slak, mobiel en WiFi thuis.Dat is fijn als je thuis werkt🤬. Dus klets niet!!!

Dan hoef je niet meteen zo boos te doen. Ik geef alleen maar aan dat het contract voor beide partijen geldt. Dus kpn heeft de leverplicht wat in het contract staat.