Skip to main content

Ik zag dat oude topic gesloten is.

Klopt het nog steeds dat je een mobiel instap internet kaart niet kunt verhogen van bijvoorbeeld 1 GB naar 10/20/30GB? Voor bijvoorbeeld vakantie? Ik heb een TPlink mifirouter aangeschaft en dacht het kaartje hiervoor te gebruiken maar met 1 gb kom je niet ver.

Als je ook een thuisabo van KPN hebt, heb je recht op dubbele data, dus 2Gb, je kunt maandelijks je abo naar boven of beneden bijstellen en kun je bij een datasim naar 10GB gaan @RenévdWe wat dan verdubbeld wordt naar 20GB, als dan de vakantie voorbij is ga je weer terug naar de standaard 1 c.q. 2GB

Let er wel op dat de wijziging pas ingaat per eerstvolgende factuurdatum, dus als jouw factuur altijd pas rond de 4e van de maand verschijnt, gaat dan de wijziging in en dus niet direct.


U heeft nog een heel oud abonnement met maar 1 GB data? Wat betaald u daar per maand voor?


Excuus, wellicht wat onduidelijk. Het is een 97 nummer. Die heb ik destijds bij XS4all gekregen en is in 2022 omgezet naar KPN.
In mijn abo overzicht komt hij echter niet naar voren om op te waarderen. Enkel bij voordelen per product


U heeft nog een heel oud abonnement met maar 1 GB data? Wat betaald u daar per maand voor?

Een mobiel internet abo is standaard maar 1GB @Nick83 , daar is niets oud aan, daarnaast bestaat er een 10GB mobiel internet abo, we hebben het dus over 097-nummers met mobiel internet sims

En bij een thuis abo wordt dat sinds kort verdubbeld.

Niet te verwarren dus met mobiele data bij 06-nummers.

 


Excuus, wellicht wat onduidelijk. Het is een 97 nummer. Die heb ik destijds bij XS4all gekregen en is in 2022 omgezet naar KPN.
In mijn abo overzicht komt hij echter niet naar voren om op te waarderen. Enkel bij voordelen per product

Dat kan komen omdat je een (ex)XS4ALL-klant bent en het pakket iets anders in elkaar steekt.

Even bellen met xs4all of KPN voor mogelijkheden @RenévdWe 


@N.N. @Nick83 
Dank voor jullie reactie.
Kaartje kan eigenlijk in de prullenbak want is niet te verhogen. Is destijds aan alle klanten verstrekt als test om te kijken heb ik er iets aan als klant of niet. Wil je er meer GB op hebben kan hij omgezet worden naar een betaald abonnement waar je per maand voor gaat betalen. Dus zoals ik het als klant zie ‘een slimme marketing truc’ want 3 kwart van de mensen heeft niks aan 1 GB. Bedankt voor jullie hulp.


U heeft nog een heel oud abonnement met maar 1 GB data? Wat betaald u daar per maand voor?

Een mobiel internet abo is standaard maar 1GB ​​​​​

Ok. Mobiel internet. Maar dat is sowieso niet te verhogen. Er zijn 2 smaakjes: 1 en 10 GB. Meer niet. Dus dit:

... verhogen van bijvoorbeeld 1 GB naar 10/20/30GB?

Kan sowieso niet. Ook niet bij een nieuw "Mobiel Internet" kaartje. In ieder geval niet naar 20 of 30 GB.

Wat wel kan: data delen vanuit een normaal mobiel abonnement. 


Even een reactie @RenévdWe n.a.v. de reactie van Nick83, als je al een mobiel abo hebt van KPN, kun je die data delen met een goedkope datasim van €5 per maand als je ook een thuisabo hebt.

de data wordt dan verdubbeld van 1 naar 2 GB en vanuit je mobiele abo kun je data delen met de data-simkaart.

Want je normale mobiele abo kun je maandelijks naar boven of beneden bijstellen.

 


@N.N. @Nick83 
Dank voor jullie reactie.
Kaartje kan eigenlijk in de prullenbak want is niet te verhogen. Is destijds aan alle klanten verstrekt als test om te kijken heb ik er iets aan als klant of niet. Wil je er meer GB op hebben kan hij omgezet worden naar een betaald abonnement waar je per maand voor gaat betalen. Dus zoals ik het als klant zie ‘een slimme marketing truc’ want 3 kwart van de mensen heeft niks aan 1 GB. Bedankt voor jullie hulp.

Ik zie dat je het antwoord op jouw vraag inmiddels hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel deze gerust! De Community denkt graag met je mee.


Reageer