Skip to main content

Vanaf maandag krijg ik steeds de melding mobiel netwerk niet beschikbaar. Alles al geprobeerd wat op de site stond; telefoon opnieuw aan en uit, MB's gekeken, ik heb wel bereik.

Probleem is begonnen na een update van Android afgelopen zondag, link op internet gevonden wat het zou kunnen oplossen maar ook hiermee is het niet gelukt!

Wellicht heeft u dit gedaan maar ik zie het niet in uw verhaal, heeft u de netwerkinstellingen al eens gewist en opnieuw ingevoerd?

 

Tevens, ziet de telefoon wel (thuis) netwerken als u bij wifi kijkt? Dat lijkt een vreemde vraag maar dat kan aantonen of de antenne in geheel defect is of niet.


Speelt dit probleem nog steeds, @Rosa2021 ?


Wellicht heeft u dit gedaan maar ik zie het niet in uw verhaal, heeft u de netwerkinstellingen al eens gewist en opnieuw ingevoerd?

 

Tevens, ziet de telefoon wel (thuis) netwerken als u bij wifi kijkt? Dat lijkt een vreemde vraag maar dat kan aantonen of de antenne in geheel defect is of niet.

Netwerkinstellingen resetten heb ik gedaan, ook dit heeft niet geholpen. Bij Wifi zijn andere netwerken zichtbaar.


Speelt dit probleem nog steeds, @Rosa2021 ?

Helaas wel!


Heb je de mogelijkheid om de SIM kaart in een ander toestel te proberen?